شناسهٔ خبر: 28942440 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

چه کسی راننده قطار هفت می‌شود؟

اولین دور برگردان تلویزیون با تست افخمی!

صاحب‌خبر -

پولاد امین| الان یک‌سال‌واندی می‌شود که سرنوشت برنامه سینمایی هفت موضوعی رسانه‌ای شده. یعنی درست از فردای روزی که بهروز افخمی دندان طمع این برنامه را کند و رفت یا مجبورش کردند که بکند و برود. از آن روز به بعد هرچندوقت یک‌بار رسانه‌ها از این برنامه نوشته‌اند؛ از مجریان احتمالی آن، از تاریخ‌های آغاز دوباره برنامه، از سیاست‌های آن و... بی‌شمار پیش‌بینی و گمانه‌زنی دیگر که هیچ‌کدام هم در این یک‌سال‌ونیم به وقوع نپیوسته‌اند.
در این ماه‌ها نام‌های زیادی به‌عنوان مجریان احتمالی برنامه مطرح شده. از فرزاد حسنی، محمدرضا شهیدی‌فر و منصور ضابطیان بگیرید تا مهران مدیری و محمدحسین لطیفی و خیلی‌های دیگر. جالب اینکه همای سعادت در این بین چند روزی بر شانه‌های رضا رشیدپور هم نشسته، اما او هم آنی نشده که تلویزیون می‌خواهد و البته مردم می‌پسندند. شاید از این‌رو باشد که شنیده می‌شود این روزها تلویزیون دنبال اولین دوربرگردان است تا راه پیموده در این یک‌ونیم‌سال را دور زده و به همان نقطه آغازین بازگردد. به همان جایی که بهروز افخمی از قطار هفت پیاده شد.
روز گذشته در سایت‌ها و کانال‌های مجازی شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه مدیران شبکه سوم بعد از ناکامی در جذب چهره‌های موجه سینمایی برای اجرای برنامه هفت مجددا به بهروز افخمی روی آورده و اجرای سری جدید هفت را به او پیشنهاد داده‌اند. به کارگردان و البته مجری پرحاشیه‌ای که اتفاقا جنجالی‌ترین دوره هفت هم زمانی بود که سکان برنامه را بهروزخان در دست گرفته بود. حالا انگار که مدیران تلویزیون دلشان برای آن روزها تنگ شده باشد، افخمی را برای اجرای این برنامه انتخاب کرده‌اند. جالب اینکه در بین چهار مجری پیشین هفت، معاونت سیما بیش از همه با بهروز افخمی زاویه داشت. حالا اینکه چه شده میرباقری تن به انتخاب مدیران جدید شبکه سوم داده، حکایتی‌ است که در روزهای آتی برملا خواهد شد.
درباره پیشنهاد مدیران شبکه سه به افخمی باید این نکته را هم افزود که گویا تنها شرط مدیران این بوده که افخمی به تنهایی و بدون مسعود فراستی پای به ساختمان شبکه سه بگذارد. اتفاقی که شاید با توجه به اینکه فراستی هم این روزها بیکار نیست و در شبکه چهار با برنامه شب سینما روی آنتن است، چندان هم دور از ذهن نباشد.

نظر شما