شناسهٔ خبر: 28941368 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مرکز رسیدگی به امور مساجد | لینک خبر

معاون تبلیغات اسلامی استان تهران:

فعالیت تبلیغی با رویکرد مناطق جرم خیز در تهران آغاز شد

معاون تبلیغات اسلامی استان تهران از انجام ۶ هزار فعالیت تبلیغی ترویجی با رویکرد مناطق جرم خیز در این استان طی ۳ ماهه دوم سال ۹۷ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مهر،‌‌ سید حسین کوششی، صبح سه شنبه در خصوص فعالیت های تبلیغات اسلامی استان تهران طی سه ماهه دوم سال جاری در زمینه پیشگیری از خشونت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این فعالیت ها در ۴ محور آموزشی، تبلیغی ترویجی، تشکل ها و فضای مجازی انجام شده است.

 کوششی در ادامه افزود: فعالیت های انجام شده در زمینه آموزش شامل ۳۴۶۲ برنامه در قالب گفتمان ، آموزش خانواده ، آموزش تخصصی، مشاوره و کارگاه تخصصی برگزار شد.

وی اقدامات تبلیغی ترویجی در استان تهران را نزدیک به ۶ هزار مورد برشمرد که در قالب جلسات سخنرانی، اعزام مبلغ و مبلغه، روحانیون مستقر، همایش ها ، فعال سازی شبکه بانوان ، اعزام مبلغ به مناطق جرم خیز و مناسبتی انجام گرفته، که رویکرد ما حضور بیش از پیش در مناطق جرم خیر بوده است.

کوششی، در ادامه توضیحات خود به سامان دهی تشکل ها برای اجرای برنامه های آموزشی و تبلیغی در حوزه پیشگیری از خشونت اشاره کرد و گفت: ۲۰۲۹ تشکل میانی، مؤسسه قرآنی، هیئت مذهبی و حسینیه ، کانون فرهنگی و مسجد برای برگزاری برنامه ها در تابستان ۹۷ ساماندهی و حمایت شدند.

 

فضا سازی تبلیغاتی از طریق فضای مجازی و سایت های وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی تهران، تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی با ارسال توصیه های اخلاقی برای گروه های هدف ، مخاطبین و شبکه تبلیغی از دیگر اقداماتی بود که کوششی به آن ها اشاره کرد و گفت: انشاءالله شاهد کاهش خشونت و جرم در جامعه باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما