شناسهٔ خبر: 28941331 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

افزایش 83 درصدی تعداد مشترکین رایتل در استان آذربایجان‌شرقی

مدیر منطقه شمالغرب شرکت خدمات ارتباطی رایتل در جلسه شورای هماهنگی ICT استان از افزایش تعداد مشترکین و میزان ترافیک این شرکت در نیمه نخست امسال در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی، در جلسه شورای هماهنگی ICT استان که با حضور مدیران حوزه ICT برگزار شد، محمود پورفیضی، مدیر منطقه شمالغرب شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در شش ماهه نخست امسال گفت: شرکت رایتل در راستای اهداف خود درخصوص توسعه زیرساخت‌ها در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، 8 سایت مخابراتی را در سطح استان آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی کرده است. وی در تشریح این مطلب افزود: این شرکت با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی از 4 سایت مخابراتی در شهر تبریز، 2 سایت مخابراتی در شهرستان‌ مرند و 2 سایت در شهر ها‌دی‌شهر بهره‌برداری کرده است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال 97 تعداد مشترکین فعال شرکت رایتل 83 درصد و میزان ترافیک مصرفی توسط مشترکین به میزان 93 درصد افزایش یافته است.

مهدی خرامش، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی، ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت رایتل در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان خواستار توسعه خدمات توسط این شرکت شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه فناوری و نوآوری رینوتکس 2018 در آبان‌ماه، حضور فعال شرکت رایتل در این نمایشگاه و ارائه دستاوردها و خدمات خود به همشهریان را ضروری دانست.

نظر شما