شناسهٔ خبر: 28941287 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فاش کرد

65 ساله ها از فوتبال اخراج می شوند!

از این پس مدیران 65 سال به بالا حق انجام کار اجرایی در فدراسیون فوتبال را ندارند و در هر جایگاهی باشند بعد از رسیدن به این شرایط سنی از کار برکنار می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در گذشته ای نزدیک برخی از مدیران فدراسیون فوتبال که سمت های اجرایی در فدراسیون فوتبال داشتند به یکباره از کار برکنار شدند و حکم مشاور برای آنها زده شد. از جمله غلامرضا بهروان که ریاست کمیته مسابقات را برعهده داشت. پیش تر گفته می شد این ها به دلیل اجرای قانون منع بکارگیری بازنشته ها از کار برکنار شده اند. اما اکنون گفته می شود قانون منع بکارگیری بازنشسته ها نقشی در برکناری این مدیران نداشته است.


فریدون اصفهانیان، یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره می گوید: « طبق قانون فیفا افرادی که بیش از ۶۵ سال دارند نمی‌توانند در کارهای اجرایی حضور داشته باشند. خود من هم وقتی به سن ۶۵ سال برسم دیگر نمی‌توانم کار اجرایی کنم یا به عنوان ناظر فعالیت کنم. آن افراد هم به دلیل رسیدن به این سن کنار گذاشته شده‌اند نه به خاطر بازنشستگی.»


جالب اینکه برکناری مدیران قبلی این شائبه را به وجود آورده بود که مدیران فعلی فدراسیون فوتبال که بازنشسته هستند باید از سمت خود استعفاء بدهند. هر چه به تازگی فدراسیونی ها گفته اند جزو نهادهای دولتی به شمار نمی روند و قانون منع بکارگیری بازنشسته ها شامل فدراسیون فوتبال نمی شود.

برچسب‌ها:

نظر شما