شناسهٔ خبر: 28941191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایستادگی نیروی انتظامی در برابر زیاده خواهی‌های نظام استکباری

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: نیرو انتظامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در نقاط مختلف دنیا به عنوان یک فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم و استکبار صف آرایی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردارمحمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد گفت: نیروی انتظامی محکم و مصمم هم در دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران هم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در درون جامعه، در رکاب ولایت و در جهت اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا مصمم است.

سردار میرحیدری  در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های انتظامی شهرستان خاتم گفت :  ما می توانیم با وجود دستگاه‌های نظارتی متعدد در ارتقاء سطح سلامت بدنه سازمانی و بهبود شرایط رفتاری پلیس در جهت خدمت بیشتر به مردم با رویکرد پلیس اسلامی حرکت خودمان را محکم و استوار ادامه دهیم.

وی با اشاره به نگاه انقلاب اسلامی و فرموده امام خمینی (ره) به نیرو‌های انتظامی گفت: حس خدمتگزاری  باید در وجود تک‌تک نیرو‌های انتظامی توسعه پیدا کند و توسعه روحیه جهادی، تفکر انقلابی و دولت اسلامی را داشته باشیم تا ماهم به عنوان این مجموعه عظیم آنچنان که شایسته است انجام وظیفه کنیم.

 جانفشانی ملت بزرگ ایران  از مرز‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز می‌بینیم که استکبار جهانی تمام قد در مقابل نظام جمهوری اسلامی صف آرایی می کند و به سهم خودش به دنبال این است که از صدور انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلابی ما جلوگیری کند، اما آن نیت پاک و خلوص امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم انقلاب و آن ایثار و جانفشانی ملت بزرگ و جوانان رشید مان که فرهنگ انقلاب اسلامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در نقاط مختلف دنیا به عنوان یک فرهنگ مقاومت در مقابل ظلم و استکبار صف آرایی کرده است.

میر حیدری گفت: اگر تا دیروز اسرائیل غاصب شعار از نیل تا فرات را سرمیداد، اما امروز فرزندان جبهه‌ی مقاومت خواب را از چشمان آن اشغالگران گرفته و غرش موشک‌های مقاومت آسایش و امنیت آن غاصبین را به خطر انداخته است.

وی گفت: امروز فرزندان انقلاب اسلامی  در دفاع از مظلومین عالم ابراز وجود می‌کنند و در هر  جا‌هایی که لازم باشد در دفاع از مظلومین عالم با رشادت بر زیاده خواهی‌های نظام استکباری برمی‌خیزند، دیدیم که چگونه غرش موشک‌های سپاه اسلام در آن سوی دنیا خانه‌های عنکبوتی تکویری‌ها را درهم کوبید.

سردار میر حیدری تصریح کرد: ما باید در جهت اهداف انقلاب اسلامی و دولت اسلامی با صفوف فشرده دست در دست هم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران  در کنار هم بایستیم و محکم‌تر از گذشته  از مرز‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نحوی که شایسته  پاسداری کنیم.

انتهای پیام/ی

برچسب‌ها:

نظر شما