شناسهٔ خبر: 28940537 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

محکومیت بسیج دانشجویی تربت جام نسبت به برخورد ناصحیح نماینده مردم این شهرستان

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در پی انتشار کلیپی در شبکه‌های مجازی مبنی بر برخورد ناصحیح نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در مقابل سوال یک جوان در باخرز درخصوص لایحه fatf، بسیج دانشجویی ضمن محکومیت این حرکت بیانیه‌ای صادر و این نماینده را به‌مناظره و جلسه پرسش و پاسخ دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

آقای جلیل رحیمی جهان‌آباد

نماینده مردم شریف تربت جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد در مجلس شورای اسلامی

امروز آن که باید طلبکار باشد، مردم انقلابی هستند که ۴۰ سال است با جان و مال خود برای استقلال و امنیت و پیشرفت کشور جهاد کردند، نه آنان که با رای خود سند خیانت به‌ داشته‌های ملت را تصویب می‌کنند.

آقای رحیمی توهین‌ها و بی‌احترامی شما به‌مطالبه بر حق جوان شجاع و استعمارستیز، نشان از دست خالی شما برای پاسخگویی در قبال موافقت‌تان با خیانتی بزرگ به‌نام fatf را دارد.

این نامه را صرفا از این جهت برای شما نوشتیم که جنابتان را مطلع کنیم که از نگاه مردم انقلابی تربت جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد، شما مردود شده و دیگر به فکری که در آن روحیه خودبرتربینی و تحقیر مردم باشد اجازه وکالت و نمایندگی نمی‌دهد و در اسفند ۱۳۹۸ بار سنگین صیانت از حقوق برحقشان را بر دوش فردی شایسته و امین می‌گذارد و در یک کلام آنکه باید بنشیند سر جایش، جوان دلسوز و منتقد امثال شما نیست، بلکه مسؤولی است که با یک هزار وعده و وعید رای مردم را جلب می‌کند و در پاسخگویی به‌همین مردم عاجز است و در برابر منتقدین خود با تحقیر و توهین رفتار می‌کند.

اما ما دانشجویان شما را به‌یک مناظره علمی و دانشگاهی با موضوع FATF دعوت می‌کنیم که اگر به‌جز داد، بیداد و توهین به‌منتقدان، استدلال علمی و منطقی دارید مطرح کنید و مردم فهیم شهر و کشورمان خود خادمین و خائنین به‌کشورشان را به‌قضاوت بنشینند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشکده وحدت تربت جام

بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی تربت جام

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورتربت جام

بسیج دانشجویی دانشکده سماتربت جام

بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی تربت جام

بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی کشاورزی تربت جام

با انتشار این بیانیه، دفتر نماینده تربت جام و تایباد با استقبال و انتقاد از این بیانیه ضمن قرار دادن شروطی همچون برگزاری مناظره با فردی همطراز وی (نماینده) با این درخواست موافقت کرد.

این در حالی است که پس از گذشت دو روز با هماهنگی‌های صورت گرفته، دهقان نماینده چناران و طرقبه به‌عنوان طرف مناظره انتخاب و همچنین طی نامه‌ای از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد نسبت به‌برگزاری این مناظره اعلام آمادگی شد.

نظر شما