شناسهٔ خبر: 28940188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

با حضور رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران؛

مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک در ساری برگزار شد

این مراسم با حضور حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، سید حسین قاسمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران، آرام مدیرکل بهزیستی استان، رضایی فرماندار ساری، حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مرتضی مهرزاد قهرمان ملی والیبال نشسته و جمع کثیری از جانبازان و معلولین در سالن ورزشی هنرستان خیری مقدم ناحیه 2 ساری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رئیس آموزش و پرورش استثنایی مازندران در این مراسم ضمن تشکر از مدیران مسئول در برپایی این مراسم و همراهی آنان گفت: ایجاد خودباوری برای فرزندان عزیز این جامعه، برای ارتقاء فرهنگ و نگرش آنان در جامعه است.

سید حسین قاسمی در ادامه تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا توانمندی های معلولین عزیز مثمرثمر بوده و فرصتی باشد برای کشف استعدادهای این دانش آموزان در عرصه های مختلف ورزشی تا نمایندگانی سرافراز برای کشورمان باشند.

وی با اشاره به اینکه معلولین جامعه نیاز به خدماتی جهت تسهیل و بهبود روابطشان و مناسب سازی در مکان های شهری دارند، افزود: یکی از نیازمندی های معلولان وجود یک سالن ورزشی مناسب برای آنان است که از فرماندار محترم تقاضا داریم تا برای شادی این عزیزان اقدام کنند.

در ادامه رضایی فرماندار ساری ضمن تبریک به همه مدال آوران و افتخار آفرینان استان از همت آموزش و پرورش استثنایی استان و بهزیستی استان و شهرستان تشکر کرد و گفت: باید در بخش ورزش معلولین تلاش کنیم تا هم به سلامت آنان کمک شود و هم بتوانند افتخار آفرینی کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم همه مسئولین به فکر این قشر از جامعه باشند و جهت رفاه و پیشرفت آنان تلاش کنند.

نظر شما