شناسهٔ خبر: 28939943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدردانی نماینده ولی فقیه در استان سمنان از خیران سلامت

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از کارنامه درخشان مجمع خیرین سلامت این استان قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با دبیر کل و جمعی از اعضای مجمع خیرین سلامت کشور و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این مجمع با مشارکت خیران حوزه سلامت در استان سمنان کارنامه درخشانی دارد.
 
آیت الله شاهچراغی عاشقانه و خالصانه کار کردن برای کمک به دردمندان را از ویژگی های فعالان این حوزه عنوان کرد.
 
دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور هم در این دیدار از کمک هفت هزار میلیارد توانی خیران در بخش سلامت در کشور خبر داد و گفت: در مجمع خیران سلامت بیش از 90 هزار نیکوکار عضو هستند و دو هزار سازمان مردم نهاد در حوزه های مختلف سلامت با مشارکت خیران خدمت رسانی می کنند.

نوید دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز با بیان اینکه خیران سلامت در استان سمنان در بخش های مختلف از جمله ساخت بیمارستان مراکز جامع سلامت، خوابگاه ها ، دانشکده ها و خرید و تجهیز امکانات بیمارستانی مشارکت چشمگیری دارند گفت: خیران تا کنون بیش از 60 میلیارد تومان در بخش سلامت هزینه کرده اند.
 
آقای حمزه ای مدیر عامل مجمع خیران سلامت استان سمنان هم گفت: در حال حاضر  هزار نفر از خیران با این مجمع همکاری میکنند و 28 طرح حوزه سلامت با کمک این افراد در استان سمنان اجرا شده است.

در حال حاضر سالانه چهار میلیون و 800 عدد انواع صافی و سوزن و ست دستگاهای دیالیز در این واحد تولید می شود.
 
انتهای پیام / گ 

دیدار دبیر کل و جمعی از اعضای مجمع خیرین سلامت کشور با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

 

نظر شما