شناسهٔ خبر: 28939655 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جوانان توانايي حل مشکلات صنعت را دارند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اصفهان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: توجه و اعتماد مسئولان به نيروي جوان جامعه مي تواند به حل مشکلات صنعت کمک کند.

به گزارش ايرنا، دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان روز سه شنبه به نقل از آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد اضافه کرد: جوانان مملکت همانگونه که توانستند پهباد دشمن را بر زمين بنشانند، امروز نيز مي توانند مشکلات صنايع را حل کنند.
امام جمعه اصفهان در ديدار رئيس سازمان انرژي اتمي با وي با اشاره به ضرورت اعتماد به جوانان و توانمندي هاي داخلي کشور افزود: وزارت صنايع بايد نيازمندي هاي خود را اعلام کند تا دانشجويان و دانشگاهيان اين نيازها را برطرف کنند.
وي با اشاره به لزوم کاهش وابستگي هاي کشور به خارج افزود: برخي از مسئولان با وارد کردن کالاهايي که مشابه آن در داخل کشور و با کيفيت بالا وجود دارد به دنبال منفعت شخصي هستند.
آيت الله طباطبايي نژاد با اشاره به اهميت بازاريابي توليدات داخلي در کشورهاي همسايه نيز گفت : افراد متخصص و زبان دان براي بازارهاي خارجي کشورهاي همسايه انتخاب نشده است و اين بازارها به مرور در حال از دست رفتن است.
رئيس سازمان انرژي اتمي هم در اين ديدار اظهار داشت : انسان با درايت و هوشمندي و استقامت مي تواند از سختي ها عبور کند .
علي اکبر صالحي افزود : رهبر معظم انقلاب، شرايط امروز را شرايط خطيري دانستند؛ ما نيز اميدواريم با تدبير و هوشياري بتوانيم از اين شرايط عبور کنيم.
وي گفت: در صورتيکه اصول هوشمندي، هوشياري، درايت، وحدت و استقامت را رعايت کنيم بدون شک ما از اين گردنه، پيروزمندانه بيرون مي آييم و با عزت و سلامتي از آن عبور مي کنيم.
صالحي گفت: تا زماني که انسان هايي براي خدا خالصانه زندگي و عمل مي کنند و در ميان ما هستند، خداوند بر اين مملکت نظر مي کند.
معاون رئيس جمهوري و رئيس سازمان انرژي اتمي ايران روز دوشنبه با حضور در سايت اصفهان از آخرين دستاوردهاي شرکت سوخت راکتورهاي هسته اي (سوره) بازديد کرد و روند پروژه هاي جاري اين شرکت را از نزديک پيگيري کرد.
صالحي همچنين با امام جمعه اصفهان و تني چند از روحانيان علماي شهر اصفهان ديدار و گفت و گو کرد.
7150 / 6022
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما