شناسهٔ خبر: 28938590 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرایند توزیع بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها اعلام شد

R1491/P1014143/S2,25/CT11

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت و در ۱۰ روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی در کنفرانس منطقه‌ای سالمندی با اشاره به اینکه بسته حمایتی در قالب برنامه حمایت غذایی از گروه‌های کم‌درآمد و نیازمند حمایت مثل سالمندان و غیره در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: مقدمات اجرای توزیع بسته حمایتی به زودی فراهم می‌شود و رییس جمهور تاکید دارند که نخستین مرحله‌ این بسته حمایت غذایی در اولین فرصت در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی این بسته حمایتی در اختیار افرادی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارد قرار خواهد گرفت و شاخص بهره‌مندی از این بسته حمایتی، درآمد سرپرست خانوار است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی براساس تاکید رییس جمهور و در 10 روز اول آبان‌ماه فروشگاه‌های ویژه توزیع این بسته‌های حمایتی، مشخص خواهند شد.

محسنی بندپی ادامه داد: این بسته‌ها تا پایان سال 1397 و به شکل غیرمستمر در سه مرحله و در مجموع با مبلغ 600 هزار تومان توزیع می‌شود و تمامی دستگاه‌های تامین‌کننده منابع آن موظف هستند تا هرچه سریع‌تر منابع مورد نیاز را تامین کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما