شناسهٔ خبر: 28938249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان خبر داد؛

بررسی ۲۳ هزار پرونده در ۶ ماه نخست ۹۷ در دستگاه قضایی بهارستان

بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از بررسی ۲۳ هزار پرونده در ۶ ماه نخست ۹۷ در دستگاه قضایی این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان نیاز به ساختار قوی تری برای بررسی پرونده ها دارد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نشست مشترک کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران که با حضور محمدحسین مقیمی، استاندار تهران در بهارستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان بهارستان نیاز به بررسی بیش از پیش معضلات دارد، چرا که این مشکلات آن طور که باید به مسئولین پایتخت منتقل نشده است.

وی اضافه کرد: معضلات دادگستری بهارستان که طی ۶ ماه اخیر حدود ۲۳ هزار پرونده قتل، نزاع، سرقت و تخلفات بهداشتی را مورد بررسی قرار داده است، چیزی نیست که در سطح فرمانداری و دادگستری قابل حل باشد، بلکه این میزان مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی نیاز به راهکار اساسی و ریشه ای و ایجاد ساختار قوی تر دارد.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان به تعرض به تعدادی از روحانیون در این شهرستان اشاره کرد و گفت: باید بیش از پیش اقدام به جذب امکانات و نیرو کنیم و برای حل ریشه ای مسائل فرهنگی تلاش کنیم.

صادقی افزود: برای جذب مردم به سوی مساجد، اماکن فرهنگی و نماز جمعه باید به دقت بررسی کنیم، اقدامات گذشته را بسنجیم و اقدامات ریشه ای فرهنگی انجام دهیم، اگر این اقدامات انجام و مشکلات رفع شود، بسیاری از مشکلات کاهش می یابد، باید برای استقرار روحانیون و مبلغین در مناطق آسیب پذیر و جرم خیز برنامه ریزی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان خواستار نگاه ویژه و حمایت مسئولین استانی از رفع معضلات بهارستان شد و افزود: وجود معضلات در این منطقه با توجه به نزدیکی به تهران پذیرفتنی نیست، باید واقعیات را در خصوص معضلات بیان کنیم، هیچ چیز مانند بیان واقعیت ها نیست و نباید به خاطرپست ومقام از بازگو کردن واقعیت ها سر باز بزنیم.

نظر شما