شناسهٔ خبر: 28936393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

منتخبان المپیاد نخبگان دوومیدانی خراسان رضوی مشخص شدند

غلامرضا عسگرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه اعلام شده برای خراسان رضوی در هر یک از بخشهای زنان و مردان 10 ورزشکار، یک سرپرست و یک

صاحب‌خبر - غلامرضا عسگرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه اعلام شده برای خراسان رضوی در هر یک از بخشهای زنان و مردان 10 ورزشکار، یک سرپرست و یک مربی است. رقابتهای دختران و پسران این المپیاد کشوری روزهای پنجم و ششم 11 و 12 آبان ماه جاری در مجموعه اختصاصی دو و میدانی آفتاب تهران برگزار می شود.
وی گفت: در بخش دختران تقریبا همه 10 ورزشکار شانس دریافت مدال دارند و شانس مدال آوری پسران نیز در رشته های پرتاب وزنه و پرش ارتفاع زیاد است.
دبیر هیات دو و میدانی خراسان رضوی به برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دو و میدانی برای برگزاری این المپیاد ورزشی در رده نوجوانان اشاره و بیان کرد: با توجه به نزدیکی مسابقات قهرمانی آسیا که اسفند ماه آتی برگزار خواهد شد، این مسابقات دارای اهمیت ویژه ای است.
خراسان رضوی در 30 رشته ورزشی برای پسران و 20 رشته برای دختران المپیادهای نخبگان ورزشی استانی را طی هفته های گذشته برگزار کرده و منتخبان برای برگزاری مرحله کشوری به تهران و برخی استانهای دیگر اعزام شده و یا خواهند شد.
3221/1858
انتهای پیام

نظر شما