شناسهٔ خبر: 28935014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تیراندازی | لینک خبر

رکوردگیری از منتخبان تپانچه با هدف انتخاب اعضای تیم ملی

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان با اعلام اسامی منتخبین تپانچه کشورمان، برنامه های خود را جهت انتخاب برترین ها را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، الکساندر سماکین گفت: از روزی که به ایران آمدم همه ورزشکاران فعال در رشته تپانچه را مورد بررسی و آنالیز قرار دادم و حتی با حضور در رقابت های لیگ و مسابقات قهرمانی کشور نیز عملکرد همه آنها را از نزدیک دنبال کردم و می کنم. امروز با شناختی که از آنها دارم اسامی افراد منتخب را اعلام و برنامه های خود را برای انتخاب نفرات اصلی تیم ملی به فدراسیون ارائه کردم و بر همین اساس هم پیش خواهیم رفت.
وی تصریح کرد: با توجه به این که رقابت های لیگ نیز از این هفته شروع می شود، قصد داریم پس از پایان هرمرحله از افراد منتخب رکوردگیری کنیم با این شرایط که پس از لیگ بانوان از ورزشکاران خانم و پس از لیگ آقایان از ورزشکاران مرد، در روز بعد از رقابت ها با حضور کارد فنی رکوردگیری خواهد شد تا تمام شرایط را مورد آنالیز دقیق قرار دهیم و بهترین ها را جهت حضور در تیم ملی، انتخاب کنیم. در چنین شرایطی با توجه به این که لیگ در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود ما هر شنبه رکوردگیری را انجام خواهیم داد.
الکساندر سماکین یادآور شد: این رکوردگیری در 3 هفته ابتدایی لیگ انجام می شود، یعنی 3 هفته برای آقایان و 3 هفته نیز برای بانوان. پس از آن برنامه تمرینی به نفرات داده خواهد شد و در هفته های بعدی نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا میزان عملکرد آنها به دقت محاسبه شود.
سرمربی تیم ملی تپانچه تصریح کرد: نفراتی که در تهران حضور دارند می توانند هر روز از ساعت 15:30 تا 19 از سالن تیراندازی فدراسیون جهت تمرین استفاده کنند، همین شرایط برای نفرات شهرستانی نیز وجود دارد و فدراسیون جهت رفاه این عزیزان، سالن تمرینی و خوابگاه را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار خواهد داد.
وی تاکیدی کرد: در بین اسامی که اعلام شده اگر ورزشکاری در هیچ تیمی باشگاهی عضویت ندارد می بایست در مسابقات لیگ حضور یافته و به صورت انفرادی و در کنار سایر ورزشکاران، رقابت کند تا رکوردهای او نیز ثبت شود.
سماکین در خصوص اسامی افراد منتخب برای حضور در رکوردگیری گفت: در بانوان، گلنوش سبقت الهی، هانیه رستمان، درسا عرب شاهی، سیده شیرین مرتضوی، سارا میرابی، آمیتیس جعفری، مینا قربانی، زهره صادقی، الهام هریجانی، زینب طوماری، زینب کشتکار، رویا قنادان، لیلا زنده دل، فاطمه قدرت آبادی و لعیا محمدی نفراتی هستند که در رکوردگیری ها حضور دارند.
وی ادامه داد: در بخش پسران نیز محمد احمدی (فرزند مصطفی) ، جواد فروغی، وحید گل خندان، سجاد پورحسینی، عرفان صلواتی، محمدرضا محمودی، ابراهیم برخورداری،چنگیز مصیب زاده، محمد احمدی، مهدی اخلاقی، مهدی تندری، سیدمحمد میرزمانی، کیانوش مختاری، محمد تاجدینی، سید مهدی موسوی، امیر جوهری خور، محمد تقی نایب پور، رضا قراگوزلو، محمد رسول عفتی، ابراهیم رحیمی سنگری و مهدی بارانی نیز نفرات منتخب خواهند بود که عملکرد آنان تحت نظر کادر فنی است.

نظر شما