شناسهٔ خبر: 28934272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تذکر جدی شفر به الحاجی گرو

الحاجی گرو برخلاف عملکرد فوتبالی اش در فضای رسانه و مجازی حضور و فعالیتی مداوم و دائمی دارد، روز گذشته در این باره از سوی وینفرد شفر تذکری جدی گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبر ورزشی، در هفته‌های اخیر در چند مطلب آماری به آخرین گلی که الحاجی گرو در یک دیدار رسمی به ثمر رسانده، اشاره کردیم و نوشتیم نزدیک ۵ ماه است که در هیچ بازی رسمی گلزنی نداشته است. او که در دیدار با سایپا هم کاری از پیش نبرد و تنها دقایقی به میدان رفت، هر روز در حال اضافه کردن بر رکورد قبلی اش است و کم‌کم می‌رود تا ماه پنجم را هم به نیمه برساند! او که آخرین بار در تاریخ دوم خرداد ماه با لباس تیم اوسترسوندس گلزنی کرده است، دوم آبان‌ماه رسماً ۵ ماه از آخرین گلزنی اش می‌گذرد. این بازیکن که اتفاقاً برخلاف عملکرد فوتبالی اش در تیم در فضای رسانه و مجازی حضور و فعالیتی مداوم و دائمی دارد، روز گذشته در این باره از سوی وینفرد شفر تذکری جدی گرفت.

سرمربی آلمانی استقلال که حالا فشار زیادی را بابت انتخاب این بازیکن که گفته می‌شود بازیکن دوست صمیمی خودش هم هست تحمل می‌کند، برای اینکه گرو را به راه آورده و از نظر روحی در شرایط گلزنی قرار دهد، از او خواسته بی‌خیال فضای مجازی شده و به فوتبال و استقلال فکر کند. او که می‌بیند در استادیوم و رسانه‌ها طرفداران تیم استقلال چه حس و نگاهی به این بازیکن و سرمربی که او را به استقلال آورده پیدا کرده‌اند، از گرو خواسته این انتقاد‌ها را ببیند و به آن‌ها فکر کند. او معتقد است اگر تمرکز گرو روی تمریناتش باشد، قطعاً از این وضع خروج کرده و به گل زدن برمی‌گردد!

نظر شما