شناسهٔ خبر: 28934137 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری سامسونگ

سامسونگ در سالهای اخیر به طور چشمگیری پیشرفت کرده است. چاپ سریعتر، دستگاه های سازگار با محیط زیست، دستگاه های دارای NFC فعال و غیره - در طول سال ها، سامسونگ به طور مداوم راه را برای توسعه و راه حل های نوآورانه هدایت می کند.

صاحب‌خبر -

این infographic نشان می دهد که در طول تاریخ سامسونگ نشان داده که چگونه شرکت سامسونگ به طور مداوم برای بهبود چاپ و راه حل های مدیریت اسناد کار می کنند.

در میان تمامی برندهای ماشین های اداری، سامسونگ یکی از محبوبترین و با کیفیت ترین برند های مورد نیاز مردم می باشد.

شرکت سامسونگ در ایران نمایندگی های بسیاری دارد . نمایندگی پرینترهای سامسونگ نیز در زمینه تعمیرات پرینترهای سامسونگ خدمت رسانی به موقع به کاربران سامسونگ فعالیت می نمایند، کاهش یابد. علاوه بر این، شرکت سامسونگ در طراحی محصولات خود به کاربران اهمیت بسیاری می گزارد زیرا از لحاظ ظاهری نیز برند سامسونگ بسیار زیبا از لحاظ کارایی نیز بسیار با کیفیت است.

نمایندگی تعمیرات پرینترهای سامسونگ، با کمک گرفتن از تیم تعمیرکاران ماهر و حرفه ای، کیفیت بالایی در ارائه خدمات خود دارد. در این نمایندگی، تنها تعمیرکارانی می توانند مشغول به فعالیت شوند که نه تنها در آزمون ورودی موفق شده بلکه دوره های آموزشی نمایندگی تعمیرات سامسونگ را برای تسلط بیشتر به سیستم تولیدات این برند گذرانیده باشند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ به عنوان یک مرکز کاملا معتبر، به منظور پشتیبانی از ماشین های اداری سامسونگ، در استان های مختلف کشور مشغول به کار بوده و با ارائه خدمات مشاوره رایگان آن لاین، این امکان را برای تمام مشتریان فراهم می کند که در صورت خرابی سامسونگ، در کمترین زمان و به راحتی، شاهد تعمیرات تخصصی وسیله باشند.

چشم انداز نمایندگی سامسونگ:
بهترین ارائه دهنده محصولات و تعمیرات ماشین های اداری سامسونگ

هدف نمایندگی سامسونگ:
نمایندگی سامسونگ با هدف ارائه بهترین خدمات در بخش فروش و خدمات پس از فروش با به عرصه رقابت گذاشته است.

نمایندگی سامسونگ برای نیل به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیست زیرا ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات را وظیفه خود می دانیم .ما به موفقیت خود ایمان داریم زیرا تلاش میکنیم با ارتقای کیفیت و خدمات جهت افزایش رضایت مشتریان گام های محکم تر برای رسیدن به آینده بهتربرداریم.هدف ما کسب عنوان برترین در زمینه فعالیت خود در نمایندگی سامسونگ است .ما مهمترین و موثرترین عامل توسعه خود را وفاداری به کار و مشتریان خود می دانیم.

نمایندگی سامسونگ

یکی از مهمترین هدفهای نمایندگی سامسونگ ارائه بهترین خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ برای انواع کسب و کارهای فروشگاهی، کوچک و متوسط است.

چشم‌‌انداز مرکز خدمات و پشتیبانی ماشین های اداری Samsung ، ارایه خدمات هوشمند و خلاقانه به جامعه‌ی مصرف کننده محصولات سامسونگ و نوآوری و تنوع از رویکردهای محوری نمایندگی سامسونگ محسوب می‌شود.

نمایندگی سامسونگ، طیف وسیعی از سرویس‌های ارزش افزوده را در اختیار مشتریان خودقرار می‌دهد:

• شبکه جامع خدمات پشتیبانی

• توسعه خدمات پس از فروش

• تأمین تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز

• ارایه راه‌حل‌های جامع سازمانی و آموزش‌های کاربردی و مکمّل در حوزه تعمیرات
توسعه، غنی‌سازی، رضایت شغلی و تداوم روابط همکاری با منابع انسانی، شفاف‌سازی و مسؤلیت‌پذیری، مسؤلیت‌های اجتماعی و توجه به محیط زیست از جمله ارزش‌هایی است که در نمایندگی سامسونگ اهمیت بالایی دارد .

نظر شما