شناسهٔ خبر: 28933810 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاتمیان در گفت‌وگو با فارس

۹۰ درصد نمایندگان مخالف شریعتمداری هستند/ ۳ نفر دیگر رای اعتماد می‌گیرند

نماینده مردم درگز در مجلس با بیان اینکه ۹۰ درصد نمایندگان با محمد شریعتمداری مخالف هستند، گفت: وزرای پیشنهادی صنعت، راه و اقتصاد از مجلس رأی اعتماد خواهند گرفت و وزیر پیشنهادی صنعت بیشترین رأی را از نمایندگان کسب خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

عبدالله حاتمیان نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی چهار وزارتخانه برای کسب رأی اعتماد به مجلس گفت: وزرای پیشنهادی راه و اقتصاد را وزرایی مطلع، سالم و قوی یافتیم و با توجه به اینکه این دو وزیر دارای تخصص نیز هستند، امیدواریم که بتوانند منشأ خیر و برکت شوند و به احتمال بسیاری قوی، این دو وزیر رأی اعتماد مجلس را کسب خواهند کرد. 

وی با مثبت دانستن برنامه‌های کاری وزرای پیشنهادی راه و اقتصاد افزود: این دو وزیر پیشنهادی هر دو در برنامه‌هایشان بر توسعه متوازن تأکید داشتند و در برنامه‌های آنها توسعه شهر و روستا و... در کنار هم دیده شده است. 

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در رابطه با رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت نیز دیدگاه مناسبی را در مجلس شاهد هستیم و اکثریت مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی صنعت رأی موافق دادند. 

حاتمیان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی من بر این است که سه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه‌های راه، اقتصاد و صنعت از مجلس رأی اعتماد خواهند گرفت، اما محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار نتواند رأی اعتماد نمایندگان را کسب کند. 

وی افزود: ۹۰ درصد نمایندگان با وزارت محمد شریعتمداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالف هستند و در این شرایط نخواهد توانست رأی اعتماد مجلس را کسب کند مگر اینکه با رایزنی‌ها بتواند نظر نمایندگان را تغییر دهد و آنها را متقاعد کند. 

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برآورد من این است که رأی رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت از دیگر وزرای پیشنهادی در مجلس بیشتر خواهد بود و آقایان دژپسند و اسلامی نیز در کسب رأی اعتماد از مجلس رتبه دوم و سوم را داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما