شناسهٔ خبر: 28933595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

۱۳ آبان روز سر دادن فریاد «هیات مناالذله» است

حوزه /رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روز شعار «هیات مناالذله» علیه کشورهای زورگو و مستکبر و دشمنان وحدت جهان اسلام است.

صاحب‌خبر -

محمدقاسم سياوشي در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: 13 آبان در تقویم ملی ما روزی مهم و پرافتخار است که انسان را به یاد دلاورمردهای جوانان این مرز و بوم در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی می اندازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در سیزدهم آبان ماه 58 لانه جاسوسی آمریکا که به محلی برای توطئه چینی و هدایت فتنه گران در کشور ایران تبدیل شده بود، توسط دانشجویان پیرو امام خمینی(ره) تسخیر شد، لذا باید سیزدهم آبان ماه را انقلاب دوم نامید.

این مسئول فرهنگی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در روز سیزدهم آبان ماه 1358 جوانان این مرزوبوم نشان دادند که برای حفظ استقلال و آزادی این نظام از هیچ کوششی فروگذار نیستند و آماده هرگونه جانفشانی در راه آرمانهای رفیع این انقلاب هستند.

سیاوشی اظهار کرد: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روز شعار «هیات مناالذله» علیه کشورهای زورگو و مستکبر و دشمنان وحدت جهان اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با تاكيد بر اينكه مراسم سيزده آبان امسال به مانند سالهای دیگر و حتی پرخروش تر از سالهای پیش برگزار خواهد شد، گفت: بی شک حضور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم مومن و انقلابی استان کردستان در راهپیمایی 13 آبان جواب دندان شکنی به یاوه گویی ها و فتنه انگیزی های دشمنان داخلی و خارجی این نظام مقدس خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: مردم مومن و انقلاب استان کردستان در روز سیزده آبان سال جاری برای بار دیگر وحدت، انسجام و میهن پرستی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و با شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از رژیم های مستکبر و زورگوی جهان به گوش عالم خواهند رساند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها با مسئولان مربوطه در سطح استان کردستان، مسیرهای راهپیمایی این روز پرشکوه مشخص شده و خبرنگاران و عکاسان زیادی مراسم این روز را پوشش خواهند داد.

گفتنی است، امسال همزمان با برگزاری راهپیمایی 13 آبان ماه در کردستان، کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس استان نیز برگزار می شود.

نظر شما