شناسهٔ خبر: 28933579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گونچارنکو، سرمربی زسکا مسکو: توجهی به نتایج اخیر رم نداریم؛ آنها هنوز هم تیمی قدرتمند و مملو از بازیکنان با کیفیت هستند

محمد رضایی

هدف تیم روس از سفر به پایتخت ایتالیا، حفظ صدر جدولِ گروهی است که رئال مادرید و رم در آن حاضر هستند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ویکتور گونچارنکو، سرمربی زسکا مسکو همراه با تیمش در پایتخت ایتالیا به سر می برد تا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل آ اس رم صف آرایی کند. رمی ها شنبه در خانه مقابل اسپال مغلوب شدند تا فصل نه چندان دلچسب آنها با دی فرانچسکو ادامه داشته باشد. با این حال سرمربی زسکا مسکو تایید کرد تیم رقیب همچنان قدرتمند و مملو از بازیکنان باکیفیت است.

به نقل از Football-Italia، ویکتور گونچارنکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل رم گفت:

رم همچنان تیمی قدرتمند، خوب و پر از بازیکنان باکیفیت است. آنها هر سال بسیار تغییر می کنند اما توسط مربی شان، سازماندهی می شوند. برای تیم بزرگی چون رم، اوضاع همیشه می تواند خوب پیش برود، البته بعضی مواقع همچون دیدار شنبه مقابل اسپال، شرایط عوض می شود. فردا مشخص می شود که واکنش آنها به نتایج ضعیف اخیر چیست.

هم برای ما و هم برای رم، تحمیل کردن سبک بازی خود به حریف در اولویت است و نتیجه نهایی از این عامل حاصل می شود. دو روز زودتر به رم آمدیم تا بتوانیم به خوبی از بازی قبلی خود در لیگ روسیه ریکاوری کنیم. معمولا زیاد پیش می آید چنین کاری کنیم چون فاصله شهرها در روسیه زیاد است و بعضا بیش از 3 ساعت در هواپیما هستیم.

بهترین های رم؟ نمی توان کسی را انتخاب کرد اما من می گویم ادین ژکو و دنیله ده روسی؛ اگر بخواهم از فردی غیرعادی نام ببرم باید بگویم توتی. به اندازه کافی خوش شانس بودم که بازی هایش را ببینم. مقابل ما دوباره در ورزشگاه حاضر خواهد شد اما این بار خوشبختانه در زمین نیست.

طرفداران ما به یاد می آورند که چگونه چند سال پیش با نتیجه 5-1 در زمین رم شکست خوردیم؛ اما هیچ چیز ثابت نمی ماند و همه چیز دچار تغییر شده است.

نظر شما