شناسهٔ خبر: 28933102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بیانیه جنبش عدالتخواه دانشجویی درپی استعفای عباس آخوندی

جناب آقای عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، دو سال قبل از پایان دولت دوازدهم، از این وزارتخانه رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

درست در زمانیکه وزیر شش ساله‌ی آقای حسن روحانی، باید پاسخگوی بی کفایتی در عرصه راه و مسکن، افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی قیمت مسکن، توقف ۵۰۰ هزار واحد نیمه کاره طرح مسکن مهر، کاهش بیش از ۵۰ درصدی ساخت و ساز در کشور، لغو قانون مالیات بر عایدی سرمایه و دیگر خسارات متعدد خود باشد!

و دقیقا در مقطعی که باید در برابر خانواده قربانیان پرشمار حوادث جاده‌ای و ریلی و هوایی پاسخ دهد.

هرچند حتی یک روز نبود آخوندی در وزارت راه و شهرسازی را باید به فال نیک گرفت، اما نمی‌توان آنچنان امیدوار بود که شرّ چنین فردی را برای همیشه از سر مردم کم شده دانست!

تا زمانیکه امثال رسولی محلاتی ها، شهیدی محلاتی ها، ناطق نوری‌ها به عنوان خویش سببی و لاریجانی‌ها و باهنر‌ها و مجلس‌نشینان بی درد و عاری که رای خود را به تثبیت حضور لیبرال‌ترین دولتمرد تدبیر و امید فروختند، باید از ادامه عملکرد نابودگرانه‌ی چنین افرادی در نظامات تصمیم گیری کشور نگران بود!

عباس آخوندی وزیری بود که در عین ناکارآمدی، از مجلس قبلی و فعلی،۲ مرتبه رای اعتماد دریافت و ۳ مرتبه نیز در سایه مسامحه و معامله با مجلس‌نشینان از سد سوال و استیضاح عبور کرد.

با رفتن عباس آخوندی، بی خانمانی میلیون‌ها چشم انتظار واحد‌های مسکن مهر و داغ قربانیان حوادث حمل و نقلی را فراموش نمی‌شود.

جنبش عدالتخواه دانشجویی به نمایندگی از مردم مظلوم ایران قطعا از دستگاه قضایی، جرایم و خسارات ناشی از مدیریت آقای عباس آخوندی را به طور جدی پیگیری خواهد کرد تا درس عبرتی برای دولتمردانی باشد که بیش از خدمتگزاری به مردم، به فکر پرکردن جیب خود و اطرافیان و خویشان خود هستند.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی
جنبش عدالتخواه دانشجویی

نظر شما