شناسهٔ خبر: 28932889 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

اسامی نفرات برتر مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد اعلام شد

اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد با حضور ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ارومیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی با حضورحجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد و سردار داداش زاده، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام کلانتری با اشاره به زندگی قرآنی امام(ره) گفت: تمامی رفتار‌های امام (ره) نشات گرفته از سیره قرآن بود، بطوریکه حتی در برخورد با همسر و فرزندان خود، آداب پیامبر را بازخوانی می کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تصریح کرد: از همان بدو تشکیل جلسات انقلابیون علیه رژیم غاصب شاهنشاهی، همه و همه برای نجات فرهنگ قرآن قیام می کردند.

وی با بیان اینکه تربیت در دانشگاه باید بر اساس مبانی قرآن باشد، گفت: دانشجویان امروز، مدیران فردا خواهند بود و به همین دلیل تربیت مدیران آشنا با قرآن و فرهنگ قرآنی حائز اهمیت است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی و فشار به مردم گفت: مباحث قرآن کریم بسیار گسترده است و تمسک به قرآن کریم نجات دهنده جامعه از گرفتاری‌ها است.

در پایان این مراسم، از دانشجویان و اساتیدی که در مرحله کشوری مسابقات قرآنی رتبه‌های برتر را کسب کرده بودند، تقدیر بعمل آمد.

نظر شما