شناسهٔ خبر: 28930755 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مربی تیم فوتبال زیر۱۹ سال زنان ایران: شناختی از لائوس نداریم

تهران- ایرنا- تیم فوتبال زیر ۱۹ سال زنان ایران در حالی قرار است در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا برابر لائوس به میدان برود که مربی این تیم می گوید شناختی از این تیم نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی مربی تیم ملی فوتبال بانوان جوانان ایران گفت: اردوهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و خوشبختانه با توجه به تمرینات مستمر و اردوهای مختلف، بازیکنان در شرایط کاملا آماده ای قرار دارند. البته اردوی متصل به اعزام بسیار مفید بود زیرا در این اردو علاوه بر تمرینات تاکتیکی و تکنیکی و انجام بازی دوستانه، روانشناسی بازیکنان مورد بررسی قرار گرفت تا از لحاظ ذهنی، روانی و جسمانی به شرایط مناسب برسند.
وی درباره دیدار برابر لائوس گفت: متاسفانه از این تیم هیچ فیلمی برای آنالیز در اختیار نداریم و با توجه به اینکه این تیم شرق آسیا است و سبک بازی اش با اندکی تفاوت از دیگر کشورها مشخص می باشد، برنامه ریزی لازم برای موفقیت بازیکنان انجام دادیم.
سمیرا محمدپور، عضو تیم ملی فوتبال جوانان بانوان نیز گفت: اردوها، تمرینات مستمر و دیدار تدارکاتی برابر اردن و تیم فوتبال سپاهان باعث شد تا کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی بشناسند و برای بر طرف کردن آن برنامه ریزی کنند.
وی درباره دیدار برابر لائوس افزود: نباید این تیم را دست کم بگیریم و بدون شک همه تیم ها تمرینات و بازی های مختلفی را پشت سر گذاشته اند اما هدف ما فقط پیروزی و صعود است.
همچنین فاطمه مخدومی، عضو تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: شرایط و امکانات فعلا مناسب بوده و امیدوار هستیم در بازی اول که برابر لائوس به موفقیت برسیم.
وی گفت: به دلیل مصدومیتی که داشتم مدتی در کنار تیم نبودم اما تلاشم را به کار گرفتم و اکنون خوشحالم که در کنار دیگر هم تیمی هایم قرار دارم و برای موفقیت کشورم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.
مخدومی در خصوص بازی برابر لائوس گفت: هیچ شناختی از این تیم نداریم اما بازی لائوس همانند کشورهای آسیای شرقی است و کادر فنی بدون شک برای این مسابقه برنامه خاص خود را دارد. تیم ملی فوتبال بانوان جوانان مدتها در اردو به سر می برد تا بتواند در این مرحله از بازیها موفق باشد .
تیم فوتبال زنان زیر 19 سال ایران به به ترتیب در روزهای 2 و 6 آبان ماه به مصاف لائوس و میانمار می رود. این رقابت ها به میزبانی کشور میانمار انجام می شود.
ورزشی** 9029 **9129

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما