شناسهٔ خبر: 28930545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره مندی واحد‌های تولیدی از وام ارزان قیمت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت : واحد‌هایی که بتوانند تولیدات خود را صادر کنند از وام ارزان قیمت سرمایه در گردش و کمک‌های فنی و اعتباری بهره‌مند خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در نشست ستاد تنظیم بازار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت : برای تنظیم بازار باید به سمت تقویت تولید و بهبود شبکه‌های تولید برویم.

وی با اشاره به نقش تولید مرغداری‌های استان در تنظیم قیمت گوشت مرغ، گفت : امور دام به شکل ویژه به بررسی وضعیت مرغداری‌های راکد و نوع مشکلات آن‌ها بپردازد و واحد‌هایی که قابلیت احیاء دارند را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکل معرفی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه تاکید کرد: اگر موفق شویم این واحد‌ها را به چرخه تولید برگردانیم بخشی از مشکلات بازار را برطرف کند.

این مسئول بر جمع آوری واحد‌های غیربهداشتی عرضه مرغ زنده تاکید کرد و گفت: سلامت مردم برای ما بسیار مهم است و اجازه نمی‌دهیم برخی با عرضه غیراستاندار مرغ زنده سلامت مردم را به خطر بیاندازند.

حاتمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه واحد‌های تولیدی مناطق زلزله زده از تسهیلات برخوردار می‌شوند، گفت: طبق قانون هیچ موسسه یا بانکی حق ندارد به دلیل بدهی و معوقه بانکی، در زمینه ارائه تسهیلات جدید به تولیدکنندگان مناطق زلزله زده امتناع کند.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار در استانداری کرمانشاه

 

برچسب‌ها:

نظر شما