شناسهٔ خبر: 28929772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش نشاط و شادی شعار شورای شهر پنجم مشهد

رییس شورای شهر مشهدگفت :شورای پنجم برنامه‌ریزی‌هایی لازم برای ایجاد نشاط در راستای گسترش هویت و انسجام اجتماعی را در دستور کار قرارداده است.

صاحب‌خبر -
افزایش نشاط و شادی شعار شورای شهر پنجم مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد؛رییس شورای شهر مشهد در مراسم تجلیل از ۴۹ مدال‌آور، ورزشکار، مربی و داور مشهدی حاضر در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا گفت: ایجاد نشاط در شهر مشهد از ابتدا جزء برنامه‌ها و شعار‌های شورای پنجم بود و در این راستا از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت‌های لازم داشته ایم. شورای پنجم برنامه‌ریزی‌هایی لازم برای ایجاد نشاط در راستای گسترش هویت و انسجام اجتماعی را در دستور کار قرارداده است.

محمد رضا حیدری با بیان امیدواری برای همراهی بیشتر با مدال اوران افزود: کسب پیروزی و مدال در رشته‌های مختلف ورزشی، در جامعه بسیار تاثیرگذار است و باعث ایجاد غرور، نشاط و شادی و همچنین انسجام اجتماعی می‌شود.

وی گفت: در گذشته ملیت و دین باعث تقویت انسجام اجتماعی و غرور ملی بود، اما امروز و در کنار این دو عنصر، کسب مقام‌های قهرمانی در میادین ملی و بین المللی نشاط و غرورملی و انسجام اجتماعی را به دنبال دارد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد به حماسه سوم خرداد آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: در آن زمان آزادسازی خرمشهر شادی و غرور ملی را به همراه داشت پیروزی تاریخی فوتبال ما با تیم استرالیا نیز موجی از غرور ملی کشور را فراگرفت. اقدام شما دلاوران ورزشکارهم در بازی‌های آسیایی کمتر از مبارزه‌هایی که برای حفظ و نمایش اقتدار کشور انجام شده است، نیست.

حیدری ادامه داد: شورای شهر و مدیریت شهری مشهد نیز برای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای در حد توان و بضاعت خود از حوزه ورزش قهرمانی حمایت خواهد کرد.
 
انتهای پیام//م.ص
 

تجلیل از ۴۹ مدال‌آور بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا

برچسب‌ها:

نظر شما