شناسهٔ خبر: 28929466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدمی: قهرمانان بازی‌های پارا آسیایی الگوی دانش آموزان معلول هستند

رئیس سازمان آموزش و پروش استثنایی گفت: قهرمانان بازی‌های پارا آسیایی الگوی دانش آموزان معلول هستند و می‌توانند انگیزه آن‌ها را افزایش دهند.

صاحب‌خبر -

قدمی: قهرمانان بازی‌های پارا آسیایی الگو دانش آموزان معلول هستندمجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پروش استثنایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هفته پارالمپیک با همکاری فدراسیون جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک، سازمان بهزیستی و سازمان آموزش و پروش استثنایی برگزار شد و ۳۰۰۰ دانش آموز امروز در یک محیط با نشاط با ورزش جانبازان و معلولین آشنا شدند.

او ادامه داد: حضور قهرمانان و ملی پوشان بازی‌های پارا آسیایی جاکارتا در کنار دانش آموزان انگیزه آن‌ها را افزایش می‌دهد و الگوی مناسبی برای آن‌ها هستند. افق روشنی در پیش روی ورزش جانبازان و معلولین است و با توجه به اینکه در مدارس استثنایی ورزش معلولین آموزش داده می‌شود می‌توانیم به پشتوانه سازی تیم‌های ملی امیدوار باشیم.

قدمی افزود: به دنبال این هستیم که با برجسته کردن روز و هفته پارالمپیک گامی را برای آموزش ورزش در مدارس استثنایی برداریم و محتوایی که توسط کمیته ملی پارالمپیک تنظیم شده است را در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا وضعیت ورزش همگانی و قهرمانی در مدارس توسعه پیدا کند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: زمانی که از ملی پوشان و قهرمانان پاراآسیایی تقدیر شود انگیزه هم در این گروه افزایش می‌یابد و هم خانواده ها با موفقیت ورزشکاران ما آشنا می‌شوند و فرصتی برای دیگر افراد دارای معلولیت بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کهتری: بهترین تیم تاریخ پاراتیروکمان راهی مسابقات جهانی می‌شود

صمیمی: ورزش، سکویی برای توانمند سازی معلولین است/ به دنبال میزبانی مسابقات بین المللی در وزنه برداری هستیم

برگزاری مراسم روز پارالمپیک در تهران

انتهای پیام/

اظهارات قدمی درباره برگزاری روز ملی پارالمپیک

نظر شما