شناسهٔ خبر: 28929270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست فرمانداری شهرستان مراوه‌تپه معرفی شد

R41471/P1336/S6,70/CT11

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مراوه‌تپه در مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان و دیگر مسئولان شهرستانی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان مراوه‌تپه،  احسان مکتبی مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری گلستان عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار مراوه تپه اظهار داشت: فرماندار جدید مراوه تپه توجه خاص و جدی برای حفظ و نگهداری و ارتقاء فرهنگ قوم ترکمن داشته باشد و باید سنت‌های اقوام مختلف حفظ شود.

وی افزود: منابع در حاکمیت محدود است و شرایط اقتصادی کنونی خوب نیست و مدیران باید با لبخند بر لب، ارباب رجوع و مردم را به آینده امیدوار کنند و اگر نمی‌توانیم کاری برای مردم انجام دهیم حداقل برخورد خوبی با مردم داشته باشیم.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان بیان داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و به ما اختیار مدیریت دادند و ما را در استخدام خود درآوردند،  پس ما باید به مردم خدمت کرده و خدمتگزار آنها باشیم.

وی ادامه داد: برای ما مدیران در دوره این دولت, هیچ تفاوتی بین فرزند ایران زمین در نقاط مرزی و بهترین نقطه پایتخت وجود ندارد و به لحاظ اینکه فرزند ایران زمین مرز در منطقه محروم واقع است،  برای خدمت‌رسانی اولویت دارد.

مکتبی گفت: توجه به زنان و جوانان و فعالان فرهنگی،  دینی،  سیاسی، در هر حوزه‌ای که متمایز فکر می‌کنند باید مورد توجه فرماندار جدید واقع شود تا با همکاری مردم،  بتوانیم مشکلات این منطقه مرزی را در لایه‌های مختلف اجتماعی،  فرهنگی و غیره حل کنیم.

وی درباره فرماندار سابق مراوه تپه یادآور شد: در طول این مدت، اسماعیل تاجی پیگیر ماندن در منصبی که داشت، نبود و این نشان از فضلیت‌های اخلاقی وی دارد که منصب و پست پیش وی حقیر بود.

بهره‌برداری از مسیر همت‌آباد به مراوه‌تپه با اعتبار 30 میلیارد تومان در دهه فجر امسال

اسماعیل تاجی، فرماندار سابق مراوه‌تپه هم در این مراسم اظهار داشت: آسفالت مسیر جاده همت‌آباد به مراوه تپه با اعتبار 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به اتمام رسیده و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین آسفالت و روکش مسیر سایت تا مراوه‌تپه به طول 35 کیلومتر که آرزوی دیرین مردم برای اتصال مسیر مراوه تپه به خراسان شمالی بود با اخذ اعتبار از استان خراسان شمالی به مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار سابق مراوه تپه گفت: دیگر مراوه‌تپه را به عنوان زیستگاه ملخ مراکشی نمی‌شناسند زیرا پس از 30 سال، توانستیم با مشارکت مردم و همه دستگاه‌های اجرایی، حمله ملخ ها را کنترل کرده و از بین ببریم، اکنون استان گلستان مراوه تپه را به عنوان نیروگاه برق می‌شناسد و در حال حاضر 8 مگاوات برق در این شهرستان تولید می‌شود که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه نیروگاه خورشیدی، در آینده نزدیک شاهد صادرات برق از این منطقه محروم خواهیم بود.

وی ادامه داد: قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید و اجازه ندهید که دشمن با ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب گوناگون در ما رخنه کرده و از این فرصت سءواستفاده کند،دشمن هیچ وقت برای مردم ایران دلسوزی نخواهد کرد و این صحبت ها، ترفندی بیش نبوده و درصدد فریب مردم است.

در این مراسم از زحمات اسماعیل تاجی فرماندار سابق قدردانی و یازمراد کوسه غراوی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مراوه تپه معرفی شد.

انتهای پیام/ ت

نظر شما