شناسهٔ خبر: 28929259 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کاسیاس: اوبلاک و تراشتگن، بهترین دروازه بان های دنیا هستند

حسین بیجاری

دروازه بان پورتو به ستایش از سنگربانان بارسلونا و اتلتیکو مادرید پرداخت و آن ها را بهترین دانست.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ایکر کاسیاس، دروازه بان افسانه ای رئال مادرید که در پورتو بازی می کند، در این فصل 10 بار برای این تیم در همه رقابت ها به میدان رفته است. 

به گزارش سایت گل، کاسیاس در توییتر به این سوال که بهترین دروازه بان دنیا کیست، پاسخ داد. او با اشاره به اوبلاک و ترشتگن اظهار داشت: 

حقیقتا با تحلیل عملکرد دروازه بانان حاضر در سطح جهانی، من فکر می کنم که در حال حاضر این دو نفر بهترین هستند. 

اوبلاک، دروازه بان 25 ساله اهل کشور اسلوونی، در این فصل فقط 5 گل دریافت کرده است و هم چنین در 174 حضور با پیراهن اتلتیکومادرید تنها 109 گل خورده است. تراشتگن که در بازی مقابل سویا عملکرد درخشانی داشت و دو دبل سیو داشت، در 153 بازی با پیراهن بارسا، تنها 143 گل دریافت کرده کرده است. 

کاسیاس که یکی از دروازه بانان بزرگ دنیای فوتبال است، 25 سال در سانتیاگو برنابئو بازی کرد. در طول این مدت، او 5 قهرمانی لالیگا، 3 لیگ قهرمانان اروپا، 2 جام حذفی اسپانیا، 4 سوپر جام اسپانیا، 2 سوپر جام اروپا و یک جام باشگاه های جهان به دست آورد. هم چنین با پیراهن پورتو یک قهرمانی در لیگ پرتغال و با پیراهن اسپانیا دو قهرمانی در جام ملت های اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی در ویترین افتخارات او دیده می شود.  

کاسیاس در پاسخ به این سوال که آیا تمایل به بازگشت به تیم ملی اسپانیا دارد یا نه، پاسخ داد: 

البته، من متوجه شدم که لوئیز انریکه ایده های نو برای دوران جدید اسپانیا دارد. من امیدوارم که برگردم. 

کاسیاس هم چنین از هواداران رئال مادرید خواسته است که در مورد لوپتگی صبور باشند. رئال مادرید با هدایت لوپتگی بدترین شروع خود را در 17 سال اخیر داشته و در 5 بازی اخیر بردی نداشته است. کاسیاس گفت: 

آرام باشید، این فصل تازه شروع شده است و تغییرات مهمی صورت گرفته است. 

نظر شما