شناسهٔ خبر: 28929257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پدر ورزش کرمانشاه رفت

محمد تقی خسروی پدر ورزش کرمانشاه و داور بین‌المللی وزنه‌برداری فدراسیون جهان در سن 98 سالگی دار فانی را وداع گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلال عزیزی معاون ورزش وجوانان استان کرمانشاه با ابراز تاسف از درگذشت این پیشکسوت ورزش استان و کشور، اظهارکرد: مرحوم محمدتقی خسروی سال 1299 متولد شد و از سال 1317 در عرصه ورزش کرمانشاه اقدامات مهمی را  آغاز کرد.

1539289860497i90n67hgb3p71hgg42v87sgaf7

او به نقش این پیشکسوت ورزش در توسعه رشته‌های مختلف ورزشی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مرحوم خسروی سال 1326 نخستین باشگاه را برای رشته‌های جدید ورزشی در کرمانشاه راه‌اندازی کرد.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مرحوم خسروی پایه‌گذار رشته‌های ژیمناستیک، وزنه‌برداری، دوچرخه‌سواری، پرورش‌اندام و بدنسازی در استان کرمانشاه بود.

عزیزی ادامه داد: مرحوم خسروی داور بین‌المللی وزنه‌برداری فدراسیون جهانی نیز بود و همچنین در بحث روزنامه‌نگاری ورزشی و مربیگری هم در کرمانشاه فعالیت‌های گسترده‌ای داشت.

IMG_8686

او افزود: امیدواریم شاگردان این بزرگِ ورزش کرمانشاه برای اعتلا و سرافرازی استان کرمانشاه در عرصه‌های ورزشی بتوانند راه ایشان را به خوبی ادامه دهند.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اداره کل ورزش و جوانان بزودی با حضور جامعه ورزش استان کرمانشاه مراسم بزرگداشتی برای آن مرحوم برگزار خواهد کرد.

گفتنی است که مراسم خاکسپاری محمدتقی خسروی پیشکسوت ورزش استانکرمانشاه ، صبح روز سه‌شنبه(یکم آبان) در باغ فردوس کرمانشاه برگزار می‌شود.

همچنین مجلس ترحیم آن مرحوم هم از ساعت 16 تا 17:30 این روز در تالار امام حسین(ع) خیابان مصوری کرمانشاه برگزار  خواهد شد.

 

نظر شما