شناسهٔ خبر: 28929170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان:

برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار «مهرستان» طرح هادی مصوب شده است

مهرستان - مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: برای همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در محدوده شهرستان مهرستان طرح هادی روستایی مصوب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ملک سالاری، مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان امشب در نشستی که با حضور محمد رفیع دهواری، فرماندار شهرستان مهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در محدوده شهرستان مهرستان طرح هادی روستایی مصوب شده است.

وی ضمن تشکر از تعامل و همکاری فرمانداری ها و بخشداری ها استان با مجموعه بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان افزود: امیدواریم این مشارکت همچنان و بیش از پیش با همکاری دهیاران ادامه داشته باشد.

فرماندار مهرستان نیز در این دیدار خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در جهت تحقق اهداف و همچنین توسعه و آبادانی این شهرستان به خصوص روستاهای آن شد.

محمد رفیع دهواری با اشاره به فعالیت های انجام شده بنیاد مسکن در سطح شهرستان مهرستان خواستار اجرای طرح مسکن اجتماعی، سند دار کردن مساکن روستایی، تکمیل طرح های هادی نیمه تمام، تملک اراضی در محدوده روستاها و آسفالت معابر روستاها بامشارکت دهیاران شد.

وی افزود: اجرای طرح های هادی روستایی یکی از عوامل مهم و تاثیرگزار در رفع محرومیت از روستاها و توسعه روستاها است.

فرماندار مهرستان اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های مردم این شهرستان کمبود فضا جهت ساخت مسکن در روستاها مخصوصا برای اقشار ضعیف و کم توان جامعه است که انشاءالله با پیگیری‌های استانی و با استفاده از پتانسیل و ظرفیت نماینده شهرستان در صدد رفع این موضوع هستیم.

نظر شما