شناسهٔ خبر: 28929062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شکست تفکر تکفیری پیام بزرگ پیاده روی اربعین است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جریان های تکفیری زیارت مرقد ائمه اطهار را کفر و زیارت کنندگان را

صاحب‌خبر - حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جریان های تکفیری زیارت مرقد ائمه اطهار را کفر و زیارت کنندگان را واجب القتل می دانند، افزود: همایش پیاده روی اربعین این تفکر جریان های تکفیری را نابود کرد چنانکه امروز جمعیت 30 میلیونی به سمت کربلا حرکت کرده و به زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) می پردازند.
وی ادامه داد: زیارت بزرگان و ائمه اطهار مورد تایید تمامی مذاهب به ویژه مذاهب چهارگانه اهل سنت است و آنها نیز زیارت بزرگان دین را عملی صالح شمرده اند.
امام جمعه ارومیه بیان کرد: عدالت خواهی و آزادی پیام دیگر پیاده روی اربعین است زیرا پیام قیام امام حسین (ع) و نهضت کربلا آزادی خواهی، عدالت و مبارزه با ظلم و جور است.
نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی ادامه داد: جمهوری اسلامی پایه گذار همایش بزرگ پیاده روی اربعین است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، حماسه پیاده روی اربعین نماد جمهوری اسلامی است.
وی افزود: تقویت هرچه بیشتر وحدت مسلمانان در مسیر عدالت و آزادی پیام دیگر این حماسه میلیونی است و مسلمانان جهان با کنارهم قرار گرفتن پیوندی ناگستنی و وحدتی بی نظیر در راستای عدالت خواهی و آزادی ایجاد می کنند.
به گزارش ایرنا، همایش میلیونی پیاده روی اربعین آغاز شده و در روز اربعین امسال /سه شنبه هفته آینده/ به اوج می رسد.
8135/2093
انتهای پیام

نظر شما