شناسهٔ خبر: 28929038 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارائه راه حل مشکلات جامعه هدف دانشگاه پیام نور است

ارومیه- ایرنا- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: تبدیل علم به ثروت و تلاش برای حل مشکلات جامعه از اولویت های این دانشگاه به شمار می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدعلی کریمی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد فضای مستقل و علمی دانشگاه جای خود را به مسائل حاشیه ای بدهد، بیان کرد: درگیری دانشگاه با موضوعات حاشیه ای، دانشگاه را از اهداف خود دور می کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور تنها تولید کننده مدرک نیست و در تلاش برای اعتلای علم اندوزی است، اضافه کرد: علم اندوزی باید منجر به خدمت به بشر، کارآفرینی و تولید ثروت شود.
وی با اشاره به پتانسیل آذربایجان غربی در تولید محصولات کشاورزی، بیان کرد: مشاهده فروش سیب در کنار جاده های این استان تصویری ناخوشایند اما واقعی از مشکلات را نمایان می کند.
وی ادامه داد: دانشگاه باید با شناخت کافی از مشکلات جامعه برای برطرف کردن آنان آستین بالا بزند.
علی معصومی رییس دبیرخانه منطقه 3 دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم با بیان اینکه تمامی سرفصل های ستاد انقلاب فرهنگی در این دانشگاه تدریس می شود، گفت: این دانشگاه عزم جدی در راستای عمل به رهنمودهای رهبری دارد.
وی موفقیت در عرصه دانشگاهی را بدون مشارکت تیمی، ناممکن دانست و اضافه کرد: مسوولیت امانتی الهی است و باید از این امانت الهی در خدمت به خلق خدا بهره برد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم امامعلی عاشری تودیع و کامران جباری به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی معارفه شد.
عاشری از سال 1385 تا 1390 و 1393 تا به امروز ریاست دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی را بر عهده داشت.
3214/2093

نظر شما