شناسهٔ خبر: 28929013 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گیلان| پژمان نوری: بازیکنان "ملوان بندرانزلی" تمام تلاش خود را در زمین بازی انجام دادند

R7877/P1486/S6,71/CT11

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه این در نیمه دوم بازی توانست تاکتیک‌های خود را در زمین بازی پیاده سازی کند گفت: بازیکنان ملوان بندرانزلی تمام تلاش خود را در زمین بازی انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، پژمان نوری عصر امروز در نشست خبری پس از دیدار ملوان بندرانزلی و فجر شهید سپاسی شیراز که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شد اظهار داشت: تیم ملوان در نیمه نخست بازی نتوانست بازی خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه تیم ملوان بندرانزلی در نیمه دوم بازی توانست تاکتیک‌های خود را در زمین بازی پیاده‌سازی کند گفت: بازیکنان ملوان بندرانزلی تمام تلاش خود را در زمین بازی انجام دادند اما تیم ملوان بندرانزلی نتوانست پیروز از زمین بازی خارج شود.

بازیکن تیم ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه بازیکنان ملوان در هفته گذشته نتوانستند تمرینات مطلوبی را انجام بدهند خاطرنشان کرد: به بازی‌های آینده تیم ملوان امیدوار هستیم.

نوری با بیان اینکه تیم ملوان بندرانزلی در بازی مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دنبال سه امتیاز بود ابراز داشت: بازیکنان تیم ملوان با توجه به شرایط نامطلوب این تیم توانستند بازی قابل قبولی را ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه برای بازگشت تیم ملوان بندرانزلی به شرایط آرمانی گذشته باید تلاش فراوانی انجام داد افزود: بیشترین تمرکز کادر فنی ملوان بندرانزلی خارج کردن بازیکنان این تیم از شرایط نامطلوب روانی است.

انتهای پیام/م

نظر شما