شناسهٔ خبر: 28928497 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بیش از 2700 هزار حلقه لاستیک در قزوین توزیع شد

به گزارش بعدازظهر دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون در دومین جلسه کارگروه هماهنگی توزیع

صاحب‌خبر - به گزارش بعدازظهر دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون در دومین جلسه کارگروه هماهنگی توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای، تاکید کرد: توزیع لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل استان از 7 مهرماه سال جاری تاکنون در سه مرحله صورت گرفته است.
وی ادامه داد: تخصیص لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.
پیرنون ادامه داد: از 9 هزار و 432 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی کالای جاده ای فعال در استان تاکنون پنج هزار و 500 دستگاه اقدام به ثبت درخواست جهت لاستیک نموده اند.
این مسئول یادآور شد: با توجه به جایگاه ویژه بخش حمل و نقل عمومی کالای جاده ای و سهم 2.6 درصدی ناوگان استان در سطح کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین تمام توان و ظرفیت خود را جهت شفاف سازی، تسریع و سهولت انجام این امر به کار گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین در پایان اضافه کرد: جلسات کارگروه هماهنگی توزیع لاستیک استان به صورت مستمر و ماهانه به منظور ارزیابی فرآیند توزیع تشکیل و نقاط قوت و ضعف طرح فعلی مورد رصد قرار گرفته و تصمیم های لازم جهت ارتقای سطح کیفی خدمات اتخاذ می گردد.
8054
انتهای پیام

نظر شما