شناسهٔ خبر: 28927054 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در آیین افتتاح پنجمین دوره المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان فارس :

مدرسه سرآغاز بسیاری از فعالیت های ورزشی قهرمانان کشور است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بسیاری از قهرمانان کشور از دوران تحصیل موفق به راهیابی به رده های مختلف ملی و قهرمانی شده اند و در حقیقت اتفاقات مهم ورزشی از دوران مدرسه آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، سید محمد ناظم الشریعه  در مراسم افتتاح پنجمین دوره  المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در مدارس فارس ،در دبیرستان دخترانه علوی ناحیه سه شیراز ، گفت: مهمترین نکته در اجرای المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان ، موضوع فنی و تاثیرات مثبتی است که اینگونه فعالیت های بر وضعیت فیزیکال دانش آموزان دارد و انجام فعالیت های ورزشی در این شرایط سنی می تواند آثار مثبتی را برای آنها داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: تقویت ارتباطات اجتماعی یکی از محاسن  مهم برگزاری فعالیت های ورزشی دانش آموزی در مدارس است .

وی افزود: با توجه به لزوم همکاری همه دانش آموزان با  یکدیگر و سایر مسئولین مدرسه در اجرای اینگونه فعالیت ، زمینه مناسب برای تعامل بیشتر بین آنها فرا هم می شود .

ناظم الشریعه  موضوع قهرمان پروری را نیز از دیگر محاسن فعالیت های ورزشی دانش آموزان در مدرسه عنوان کرد وگفت: بسیاری از قهرمانان کشور از دوران تحصیل موفق به راهیابی به رده های مختلف ملی و قهرمانی شده اند و در حقیقت اتفاقات مهم ورزشی از دوران مدرسه آغاز می شود.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود ، با اشاره به برنامه های تیم ملی فوتسال کشورمان در سال جاری ، گفت: برنامه های آماده سازی و تدارکاتی مختلفی برای آماده سازی تیم ملی فوتسال جهت حضور پر قدرت در  رقابت های آسایی و جام جهانی 2020 پیش بینی شده است و من به این تیم امیدوارم.

نظر شما