شناسهٔ خبر: 28926879 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فوتبال جهان| حمایت تمام قد ایسکو از خولن لوپتگی

R1015161/P35350/S3,1410/CT10

فوتبال جهان - ایسکو هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها از سرمربی خود که این روزها تحت‌فشار است، حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایسکو در آستانه دیدار خانگی فردا شب (سه‌شنبه) رئال مادرید مقابل ویکتوریا پلژن جمهوری چک در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در حمایت از سرمربی خود که این روزها به خاطر تداوم نتایج ضعیف تحت‌فشار است، گفت: اگر قرار بر اخراج مربی باشد، باید همه ما را هم از تیم کنار بگذارند.

هافبک پیشین مالاگا صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: من 6 فصلی می‌شود که در رئال مادرید هستم و باید بگویم همیشه می‌دانیم که چطور باید اوضاع را تغییر دهیم. هر سال از ما انتقاد می‌شود اما در نهایت منتقدین زبان به دندان می‌گیرند. رسانه‌ها قدرت خلاص شدن از دست لوپتگی را ندارند.

وی افزود: ما به دستاوردی که این تیم می تواند به آن برسد، باور داریم. لوپتگی هم کاملاً به بازیکنانش ایمان دارد. اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد، اما من اطمینان دارم که می‌توانیم فصل خیلی خوبی داشته باشیم.

ایسکو در مواجهه با پرسشی که مربوط به تأثیر جدایی کریستیانو رونالدو بر رئال مادرید می‌شد، اینطور پاسخ داد: ما نمی‌توانیم در مورد بازیکنی که اینجا نیست، صحبت کنیم، اما وقتی گرث بیل که بازی نمی‌کند دلم برایش تنگ می‌شود و وقتی هم کارواخال مصدوم می‌شود جای خالی او را حس می‌کنم. ما نمی‌توانیم به بازیکن یا تیمی دیگر فکر کنیم. باید راه‌حلی برای پشت‌سر گذاشتن این دوره پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما