شناسهٔ خبر: 28926858 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی سپاه تعداد و اسامی مرزبانان ربوده شده را تأیید کرد

تهران- ایرناپلاس- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اسامی و تعداد مرزبانان ربوده شده را که گروهک تروریستی جیش العدل منتشر کرده است، تأیید کرد.

صاحب‌خبر -

سخنگوی سپاه پاسداران تعداد و اسامی مرزبانان ربوده شده را تأیید کرد
صبح امروز گروهک تروریستی جیش العدل، تصاویری از ربوده‌شدگان پاسگاه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان منتشر کرد. این گروه در پیامی اسامی 12 نفر را به عنوان ربوده‌شدگان اعلام کرد. این در حالی است که پس از انتشار خبر حمله به این پاسگاه اعلام شده بود، تعداد ربوده‌شدگان 14 نفر است. پس از آن نیز سردار حسین پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه اعلام کرده بود، تعداد ربوده‌شدگان 11 نفر بوده است.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره آمار متناقض درباره تعداد مرزبانانی که در میرجاوه توسط این گروهک تروریستی ربوده شده‌اند و اسامی که امروز از سوی تروریست‌ها منتشر شده است، به خبرنگار ایرناپلاس می‌گوید: تعداد مرزبانان 12 نفر بوده، چون ظرفیت این پایگاه بیش از 12 نفر نیست و عدد 14 صحیح نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: ممکن است از این تعداد برخی هم در میان راه فرار کرده باشند که ما از آن مطلع نیستیم.

شریف تصریح می‌کند: این‌ها طی یک سال اخیر، 50 مورد حمله به پاسگاه‌های مرزی داشته‌اند و یکی از روش‌هایی که استفاده می‌کردند نیز، بهره‌گیری از نیروهای نفوذی بوده است و معمولا هم موفق نبوده‌اند اما در این مورد توانستند برنامه خود را اجرایی کنند.

صبح امروز نیز، سردار شریف از سفر فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران به پاکستان برای پیگیری وضعیت 12 مرزبان ربوده شده خبر داده بود.

اسامی و تصاویر مرزبانان ربوده شده را از اینجا ببینید.
گفت‌وگو از شیما شعاعی
**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

نظر شما