شناسهٔ خبر: 28926790 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با عکس‌های دونفرۀ ایرانی و عراقی کنار هم در اربعین، انگلیس را از اختلاف افکنی خود پشیمان کنید

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان در اینستاگرام نوشت: اربعین اینترنت را با عکس‌های دونفرۀ ایرانی و عراقی کنار هم، پُر کنید تا انگلیس از اختلاف‌افکنی خود پشیمان شود.

صاحب‌خبر -

با عکس‌های دونفرۀ ایرانی و عراقی کنار هم در اربعین، انگلیس را از اختلاف افکنی خود پشیمان کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برگزاری مراسم اربعین و پیاده روی زائران و مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام در طول سال‌های اخیر از اهمین ویژه‌ای نسبت به گذشته برخوردار شده است. رهبر معظم انقلاب و کارشناسان مذهبی بر ضرورت هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تاکید دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان سخنران مذهبی و مشاور دفتر رهبر معظم انقلاب، پستی درباره ضرورت برپایی گسترده مراسم راهپیمایی عظیم اربعین در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن پست اینستاگرامی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان به شرح زیر است:

اربعین امسال، یک حرکت میلیونی با عکس‌های دونفرۀ ایرانی و عراقی راه بیندازید! اینترنت را با عکس‌های ایرانی و عراقی در کنار هم، پُر کنید تا انگلیس از اختلاف‌افکنیِ خود پشیمان شود

اینترنت را با این عکس‌های ایرانی و عراقی در کنار هم، منفجر کنید تا دشمن خبیث شما زیر پای شما لِه بشود و بگوید: «من غلط کردم که خواستم بین دو ملت ایران و عراق، اختلاف بیندازم»

فکر کنید اگر میلیون‌ها عکس از «جوان ایرانی و جوان عراقی در کنار هم» و «پیرمرد ایرانی و پیرمرد عراقی» و «زنان ایرانی در کنار خواهران عراقی» جمع بشود، چه اثری خواهد داشت!

با عکس‌های دونفرۀ ایرانی و عراقی کنار هم در اربعین، انگلیس را از اختلاف افکنی خود پشیمان کنید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما