شناسهٔ خبر: 28926222 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آرمان امروز | لینک خبر

دعوای رسانه‌ای فتحی و طباطبایی

صاحب‌خبر -

آرمان- مدتی است پیشکسوتان استقلال در مورد عملکرد مدیران این باشگاه به‌خصوص فتحی انتقادات زیادی را مطرح کرده‌اند. در این بین، بحث بین فتحی و هادی طباطبایی بالا گرفته است.

طباطبایی پیشکسوت استقلال نیست!

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال، درباره انتقاد برخی از پیشکسوتان از جمله هادی طباطبایی گفت: نقد از لحاظ ادبی و منطقی شرایط خاصی دارد. نقد باید مبتنی بر عقل، آگاهی و منطق باشد. متاسفانه نقدهای آقای طباطبایی که در سال 78-77 ایشان بازیکن من بودند و من افتخار داشتم که در خدمتشان باشم، هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها را نداشت. تمام آیتم‌هایی که ایشان القا می‌کند تماما غلط است. به مردم و هواداران اطلاع غلط ندهیم. کار عوام‌فریبی و پوپولیستی نکنیم. آقای طباطبایی! آقایان مظلومی، مجید رضایی، نراقی، فریبا و نامجو مطلق و دیگر عزیزان سرمایه استقلال هستند نه سهم‌خواه. سهم‌خواهان کسانی هستند که به‌دنبال پست بودند ولی من به آنها پست ندادم. سهم‌خواهان کسانی هستند که ده‌ها نفر را واسطه کردند تا من به آنها پست بدهم ولی من این کار را نکردم. سرپرست استقلال افزود: سهم‌خواهان کسانی هستند که به مسئولان وزارت ورزش زنگ زدند تا در باشگاه سمت بگیرند اما باشگاه به آنها سمت نداد. من اسم کسی را نمی‌آورم. شما سال 78 بازیکن من بوده‌اید. شما چند سال مدیریت کرده‌اید؟ من 30 سال مدیریت ورزشی کرده‌ام و در این فوتبال بوده‌ام. شما چند روز مدیریت کرده‌اید؟ با چه تحصیلات ورزشی می‌توانید صحبت کنید؟ شما چطور به خود اجازه می‌دهید که با سه سال بازی کردن در استقلال بگویید که اگر منصورخان پورحیدری و ناصرخان حجازی نیستند، من هستم؟ اگر پرویز خان مظلومی، حسن آقای روشن، اصغر حاجیلو این صحبت را بکنند که نمی‌کنند، مساله دیگری است. شما مگر در شهید قندی یزد نبوده‌اید؟ درباره شهید قندی هم صحبت کنید. همان اندازه که استقلال بودید، در صبا باطری هم بودید. چرا فقط درباره استقلال صحبت می‌کنید؟

پاسخ طباطبایی

هادی طباطبایی بازیکن سابق استقلال تهران، باردیگر در ادامه انتقادهایش به مدیران باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی در مورد صحبت‌های امیرحسین فتحی گفت: آقای فتحی، شما در مورد رأی سوپر جام گفتید اگر لازم بود من تیم استقلال را از ترکیه به تهران باز می‌گردانم. کدام تیم را می‌خواستید به تهران بازگردانید؟ تیمی که مجید حسینی در آن حضور نداشت، وریا غفوری اردو را ترک کرده بود، جپاروف و تیام دیگر در تیم نبودند، علی قربانی و جابر انصاری در تیم حضور نداشتند. طوری حرف بزنید که به شعور ما و هواداران برنخورد. او ادامه داد: شما در مورد اینکه من 3 سال سابقه حضور در استقلال را دارم و اینکه می‌خواهم جای ناصر حجازی و منصور پورحیدری را بگیرم حرف می‌زنید. منظور حرف من این نبوده که می‌خواهم جایگاه آنها را بگیرم. حرف من این بوده،حال که آنها نیستند، من به‌جای آنها از حق استقلال دفاع خواهم کرد. او درمورد اتفاق‌هایی که برای مادرش رخ داد،گفت: من مادرم را به‌خاطر باشگاه استقلال از دست دادم. یکسال از بهترین دوران زندگی‌ام مرا طوری از استقلال جدا کردند و به من رضایتنامه ندادند که مادر من یکسال شبانه‌روز در حال گریه کردن بود. من در این یکسال به خانه خودمان نرفتم و در نهایت یک شب مادرم صبح بیدار شد و یک طرف بدنش لمس بود و کار نمی‌کرد. طباطبایی ادامه داد: آقای فتحی لطفا بدون آگاهی حرفی نزنید، من با شخص شما مشکلی ندارم و انتقاداتم به مدیریت باشگاه استقلال است. زمانی که استقلال وضعیت خوبی نداشت وزارت ورزش و جوانان از من در خواست کرد تا نظرم را در این مورد بدهم و من گفتم از هیات‌مدیره و مدیرعامل تا کادر فنی همه را کنار بگذارید و در نهایت یک سرمربی و سرپرست موقت انتخاب کنید. در نیم فصل دوم ساختاری برای استقلال به‌وجود می‌آوریم تا این باشگاه تا 10 سال دیگر بیمه باشد. یک مربی خارجی می‌آوریم و یکسال روی سکوها بنشیند تا با شرایط باشگاه استقلال آشنا شود. زمانی که شفر به استقلال آمد و نتیجه هم گرفت به آنها گفتم که این یک آتش زیر خاکستر است.او در آخر گفت: تمام این انتقاد‌ها و حرف‌هایی که می‌زنم به این علت است که بعد از بازی استقلال مقابل تیم فوتبال السد قطر و در 5 دقیقه آخر بازی که استقلال گل دوم را دریافت کرد رو به امیرحسین فتحی کردم و به او گفتم این استقلال خراب شده است و باید درست شود.

نظر شما