شناسهٔ خبر: 28926221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي قزوین خبر داد

توزیع بیش از 2700 حلقه لاستیک سنگین در قزوین

مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين از توزیع بیش از 2 هزار و 700 حلقه لاستیک در بین رانندگان خودروهای سنگین خبر داد.

صاحب‌خبر -

افشین پیرنون در گفتگو با خبرگزاری فارس استان قزوین، اظهار کرد: دومین جلسه کارگروه هماهنگی توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان با حضور اعضاء این کارگروه و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای استان، از7 الی 25 مهرماه سال 97 تا کنون طی 3 مرحله تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تعداد 2722 حلقه لاستیک بین رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر استان توزیع شده است.

پیرنون عنوان کرد: از تعداد 9432 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی کالای جاده ای فعال در استان تاکنون تعداد5500 دستگاه اقدام به ثبت درخواست جهت دریافت لاستیک نموده اند.

وی تاکید کرد : با توجه به جایگاه ویژه بخش حمل و نقل عمومی کالای جاده ای و سهم 2.6 درصدی ناوگان استان در سطح کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تمام توان و ظرفیت های خود را در جهت شفاف سازی، تسریع و سهولت انجام این امر بکار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در پایان یادآور شد : جلسات کارگروه هماهنگی توزیع لاستیک استان بصورت مستمر و ماهیانه به منظور ارزیابی فرآیند توزیع تشکیل می گردد و نقاط قوت و ضعف طرح فعلی رصد و تصمیمات لازم جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات اتخاذ می گردد.

انتهای پیام/ع

نظر شما