شناسهٔ خبر: 28926199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول اداره ورزش و جوانان شاهرود خبر داد:

میزبانی مسابقات کشتی بین المللی جام فجر در شاهرود

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجید محمدی در نشست خبری هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش که از ۲۶ مهر تا ۲ آبان ماه است اظهار کرد: جلسه شورای ورزش قبل از این هفته برگزار و بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی ورزشی مصوب شد تا در این هفته عملیاتی شود.
وی با اشاره ده برنامه شاخص که با شعار ۴۰ سال ورزش، ۴۰ سال افتخار اجرا می شود افزود: غبارروبی گلزار شهدا توسط ورزشکاران و مسئولین و میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کشور بعد از بیست سال که بسیار خوب بود و کیفیت مسابقات را دبیر فدراسیون کشتی تقدیر کردند.
وی با اشاره به میزبانی مسابقات بین المللی کشتی در دهه فجر گفت: اگر شرایط لازم فراهم شود و دستگاه ها همکاری کنند این اتفاق در شهرستان انجام شود.
محمدی ادامه داد: برگزاری رالی خانوادگی شاهرود میامی و اعزام دختران شهرستان شاهرود به جشنواره دختران خورشید و جشن پارالمپیک با حضور خانواده ها از برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا شده است.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی در روستاها ادامه داد: میزبانی مسابقات هندبال منطقه ای بانوان را خواهیم داشت و جشنواره های بومی و محلی هم در روستاها در حال برگزاری است.
رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به افتتاح دو پروژه در شهرستان شاهرود گفت: افتتاح استخر بیارجمند با حضور وزیر یا معاونین که تاکنون یک میلیارد و هفتصد پنجاه میلیون تومان از اعتبار تملک دارایی و وزارت نفت هزینه شده است.
وی افزود: کلینیک پزشکی و ورزشی را آمادگی افتتاح داریم اما مجوز از دانشگاه علوم پزشکی باید گرفته شود که منتظریم ااخذگردد تا در آینده نزدیک افتتاح شود.
وی با اشاره به ۱۲ تشکل مردم نهاد در شهرستان شاهرود گفت: در جلسه که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم ایشان دستور ایجاد خانه جوانان را در شهرستان شاهرود صادر کردند تا در دو سال آینده این مکان ایجاد شود و الان در حال اجازه محلی برای این امر هستیم که خبری خوشی برای جوانان شهرستان است.
وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع از ابتدای سال به مناسبت های مختلف توسط اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه نگاه ما از دولت این است که به ما کمک بیشتری کند تا پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم افزود: جلسه ای با نماینده شهرستان در مجلس داریم تا بتوانید در دیداری که با وزیر ورزش و جوانان در راستای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خواهیم داشت اعتبار لازم را گرفته و این ورزشگاه را تکمیل نماییم.
وی در خصوص زمین والیبال و فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی شهرداری شاهرود که در آن چند مسابقه نیز برگزار شده گفت: کیفیت زمین والیبال و فوتبال ساحلی شاهرود از نظر شن استفاده شده در آن استاندارد نیست و باید استاندارد سازی شود تا بتوان برنامه های بیشتری انجام شود.
وی افزپذ: در سال ۹۷ پیش بینی یک زمین فوتبال ساحلی که قابلیت والیبال و بدمینتون ساحلی دارد را در مجموعه ورزش جوانان کرده این که امیدواریم بتوانیم انجام دهیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود با بیان اینکه ورزش قهرمانی در اولویت بنده است اظهار کرد: علت این موضوع این است که از طریق ورزش قهرمانی که ویترین ورزش است، مردم به ورزش همگانی روی می آوردند.
وی با اشاره به حضور تیم های هندبال در دسته سه، فوتسال در دسته اول و بسکتبال دسته دوم کشوری گفت: شورای شهر و شهرداری شاهرود حمایت های بسیاری را از ورزش قهرمانی داشتند و از فوتسال و تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین والیبال و بدمینتون که در لیگ های کشوری هستند حمایت کرده و با نام شهرداری شاهرود در میدان حاضر می شوند و شهرداری بسطام هم تیم فوتسال در لیگ دسته دوم کشور با خرید امتیاز یک تیم حاضر خواهد کرد و اولویت ما حفظ تیم های موجود است.
وی با اشاره به ورزش روستایی اظهار کرد: ما اجاره احداث بنا نداریم و تکمیل فضای ورزشی در دستور کار است و در دولت ساماندهی ورزش روستایی در دستور کار است.
محمدی با اشاره به ایجاد ۲۲ روستا خانه ورزش روستایی در شهرستان شاهرود افزود: تا پایان سال ۸ روستا تجهیز به خانه ورزش روستایی می شود و تلاش کردیم در بخش ها این خانه های ورزش روستایی عادلانه توزیع شود.
وی ادامه داد: طرح سلامت در روستاها با برنامه ساختار قامتی ویژه بانوان مادران و دختران به همت معاونت بانوان اداره در حال پیگیری و اجرا در مدارس است.

نظر شما