شناسهٔ خبر: 28925925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

استاندار کردستان:

مقاوم سازی مناطق روستایی کردستان نیازمند تخصیص اعتبار ویژه بنیاد مسکن است

استاندار کردستان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید نگاه ویژه ای به توسعه و آبادانی روستاهای کردستان به ویژه در بحث نوسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی و تخصیص اعتبار مورد نیاز داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا صبح امروز در دیدار عزیزالله مهدیان معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: مناطق روستایی استان کردستان نیازمند توجه بیشتر برای توسعه بخصوص در مقاوم سازی منازل مسکونی و توسعه طرح هادی هستند و در این راستا بنیاد مسکن نقش مهمی در نوسازی روستایی کردستان برعهده دارد.

وی افزود: با توجه به واقع شدن برخی مناطق روستایی کردستان در روی گسل زلزله لزوم مقاوم سازی و نوسازی مناطق روستایی دو چندان شده و برای کاهش خسارات احتمالی در این مناطق در زمان بروز زلزله و دیگر حوادث طبیعی مقاوم سازی مناطق مسکونی باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم تخصیص به موقع اعتبارات به مناطق روستایی آسیب دیده استان در حوادثی مانند زلزله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار همکاری بیشتر بانک های عامل استان برای پرداخت اعتبارات به مناطق روستایی و شهری آسیب دیده شد.

مرادنیا در پایان خاطر نشان کرد: دستگاههای اجرایی استان با تمام توان در جهت توسعه و آبادانی مناطق روستایی استان آماده همکاری هستند.

نظر شما