شناسهٔ خبر: 28925812 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

«جسیکا راث» با فیلم «روز مرگت مبارک ۲» سال آینده به سینما می آید

فیلم سینمایی «روز مرگت مبارک ۲» به کارگردانی کریستوفر لندن در اوایل سال آینده میلادی به روی پرده می‌رود.

صاحب‌خبر -

فیلم سینمای «روز مرگت مبارک»به گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس به‌تازگی اولین پوستر فیلم سینمایی «روز مرگت مبارک۲» Happy Death Day 2 را منتشر کرده‌اند که در واقع نشان می دهد  از الگوی پوستر فیلم اول برای طراحی آن استفاده شده است و نشان می‌دهد که قاتل مجموعه اول با ظاهری نسبتا متفاوت‌تر در دنباله این فیلم نیز باز خواهد گشت.

این فیلم که در سال گذشته با بودجه‌ای معادل ۴.۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد حدود ۱۲۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. این موفقیت باعث شد کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس دستور ساخت فصل دوم این فیلم را صادر و پیش تولید این فیلم را شروع کنند.

در اخبار منتشر شده از این فیلم قرار است دو بازیگر اصلی قسمت اول، جسیکا راث (بازیگر نقش تری گلبمن) و ایزرائیل بروسارد (بازیگر نقش کارتر دیویس) در دنباله این فیلم نیز حضور داشته باشند. تصویربرداری این فیلم در سال جاری انجام شده است و به زودی اولین تریلر این فیلم نیز به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

 سورج شارما و سارا یارکین از جمله بازیگران جدید این فیلم ژانر وحشت هستند که قرار است به‌ ترتیب نقش سامرگاش و دری مورگان را در این فیلم بازی کنند.

فیلم «روز مرگت مبارک» "Happy Death Day" داستان «تری گلبمن» را روایت می‌کند که در روز تولدش کشته می‌شود، اما او در همان روز دوباره از خواب بیدار می‌شود و باید این روز را هر بار سپری و تکرار کند و در پایان کشته شود تا کشف کند که چه کسی او را کشته و چرا این کار را کرده است. کریستوفر لندن که کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشت، برای کارگردانی و نگارش فیلمنامه فصل دوم بازگشته و تولید این فیلم را بر عهده گرفته است.

گفتنی است؛ فیلم «روز مرگت مبارک» Happy Death Day 2 برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن امسال ۹۷)برنامه‌ریزی شده است و در روزهای آغازین سال میلادی به روی پرده خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما