شناسهٔ خبر: 28925712 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​حجت‌الاسلام حریزاوی معاون آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی شد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، طی حکمی حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی را به عنوان معاون آموزش و پژوهش این سازمان تعیین کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی را به عنوان معاونت آموزش و پژوهش این سازمان تعیین کرد.

ارتقای این معاونت به قرارگاه و آمادگاه نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه، راهبری تولید و تبیین محتوای تبلیغی فاخر در مدار اسلام ناب و توانمندسازی جریان جوان مؤمن انقلابی جهت ترویج مکتب انسان‌ساز و تمدن‌پرداز امام خمینی (ره) از محورهای مؤکد این حکم است.

 ۱۰ سال تدریس در سطوح عالی حوزه علمیه قم و تهران و ۱۵ سال سابقه حضور در درس خارج حضرات آیات بهجت، سبحانی، مومن، جوادی‌آملی، موسوی‌جزایری و فرحانی و نیز شرکت در درس خارج فقه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوابق حوزوی ایشان به شمار می‌رود.

 وی پیش از این مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و اداره کل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا‌ه‌ها را بر عهده داشت که تاسیس مدارس علم دینی و تربیت نخبگان دانشگاهی بر مبنای اسلام ناب و حکمت متعالیه، در فعالیت‌های علمی تبلیغی ایشان به چشم می‌خورد.

 حکم انتصاب در دیدار ریاست و کارکنان سازمان در تاریخ ۱ آبان ۹۷ از ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های این سازمان در میدان فلسطین تهران ابلاغ خواهد شد.

نظر شما