شناسهٔ خبر: 28924739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لوپتگی: در رئال مادرید آموختم که بجنگم؛ به ال کلاسیکو می‌رسم؟ نمی‌توانم چیزی جز حال حاضر را تضمین بدهم!

مهدی آزادی

لوپتگی می‌گوید او از حالا خودش را اخراج شده فرض نمی‌کند و کاملا بالعکس؛ انگیزه زیادی هم برای بازی فردا دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - جولین لوپتگی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.

به گزارش AS، لوپتگی که به نظر می‌رسد دیر یا زود از رئال مادرید اخراج می‌شود و گزینه‌های زیادی برای جانشینی او از سوی رسانه‌ها مطرح شده است، به خبرنگاران گفت:

شرایط تیم مثل همیشه است؛ مثل زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی داریم. تورنمنتی که همیشه رابطه خاصی با آن داشته‌ایم و رویاهای زیادی برای آن داریم. تیم بزرگی مقابل ما قرار خواهد گرفت که برای گرفتن سه امتیاز، ناچار به انجام بهترین بازی‌مان خواهیم بود. 

این آخرین حضور شما روی نیمکت رئال مادرید است؟ احساس من این است که یک بازی پیش رو داریم که بی نهایت به ما انگیزه می‌دهد و با حداکثر انرژی و هیجان به استقبالش می‌رویم!

آیا انتظار حمایت هواداران را دارید؟ من به قضیه بسیار عادی‌تر از شما نگاه می‌کنم. کار روزمره‌ام را مثل همیشه انجام می‌دهم. این بیشترین کاری است که می‌توانم انجام بدهم. اگر می‌خواهید یک مربی افسرده را ببینید، اینجا ننشینید چون پیدایش نمی‌کنید. اینجا فردی کاملا متفاوت را پیدا می‌کنید چون من برای بازی بسیار مهم فردا بسیار باانگیزه هستم. آنچه من در این باشگاه آموختم این است که بجنگم و این کار را تحت هر شرایطی انجام خواهم داد. برای تغییر اوضاع کنونی که بهترین وضعیت نیست، خواهیم جنگید. فردا فرصت انجام این کار را خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی ممکن را برابر تیمی که برایش احترام قائل هستیم، به نمایش بگذاریم.

حریف را آنالیز کرده‌ایم و به بازی فردا فکر می‌کنیم. به هیچ سناریویی به جز قدرتی که باعث شد مربی شوم، فکر نمی‌کنم و به توانایی‌هایم باور دارم. بازی مهمی در لیگ قهرمانان اروپا داریم و حریف تیم خوبی است. 

روی نیمکت نیوکمپ می‌نشینید؟ نمی‌توانم چیزی جز حال حاضر را تضمین بدهم! شما اگر می‌خواهید، می‌توانید از من درباره اتفاقی که یک ماه دیگر رخ خواهد داد هم بپرسید ولی تمرکز ما روی حال حاضر است و بازی فردا.

رختکن؟ رختکن قدرتمند است با بازیکنانی قهرمان. رختکن تیم لحظات بد را پشت سر گذاشته است ولی چیزی که تمام نشده ظاهرا شایعات و گوش دادن به آنها است. برای انجام یک بازی خوب هیجان زده‌ایم. ویکتوریا پلژن تیمی فیزیکی و باکیفیت است و به لحاظ تاکتیکی نیز متعادل است. تیمی که کم گل می‌خورد و در بازی با زسکا مسکو هم نیمه اول خیلی خوبی داشت. باید به انجام یک بازی بی نقص و خوب فکر کنیم تا نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

به چیزی که در رسانه‌ها گفته می‌شود، توجهی نمی‌کنم. تیم خودم را می‌بینم و حریف را. خودمان خبر داریم که باید چگونه باشیم که اگر نمی‌دانستم، مربی نمی‌شدم چه برسد به اینکه مربی رئال مادرید شوم. کجای کار می‌لنگد؟ رابطه بسیار مستقیمی با گلزنی دارد. گل زدن چیزی است که تفاوت میان دو تیم را رقم می‌زند حتی اگر شما کاملا از حریف برتر باشید. ما باید فرصت طلب‌تر باشیم و فرصت گلزنی کمتری به حریفان بدهیم. ولی این کارها در جریان یک عملکرد خوب می‌تواند انجام شود. 

بیل فردا بازی می‌کند یا برای ال کلاسیکو استراحت می‌کند؟ هرکس فردا بازی کند، فقط به بازی فردا فکر می‌کند و نه بازی یکشنبه.

نظر شما