شناسهٔ خبر: 28924523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخواست مارسلو از رئال برای رفتن به یوونتوس

تهران - ایرنا - گزارش روزنامه «توتواسپورت» حاکی از آن است که «مارسلو» ستاره برزیلی رئال مادرید از مقامات این باشگاه خواسته است با جدایی وی از جمع سفیدپوشان و پیوستنش به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موافقت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ تورین تیتر صفحه نخست شماره امروز (دوشنبه) خود را با گزارشی در خصوص ابراز تمایل مارسلو برای جدایی از کهکشانی ها و رفتن به تورین اختصاص داد.
این نخستین بار نیست که دفاع چپ خوش تکنیک رئالی ها با سری آ ایتالیا ارتباط داده می شود، در واقع پس از رفتن «کریستیانو رونالدو» هم تیمی سابق مارسلو در رئال، گزارش ها از اشتیاق مارسلو برای ملحق شدن به ستاره پرتغالی حکایت داشت.
براساس گزارش مذکور، مارسلو از مقامات باشگاه مادریدی درخواست کرده است در ماه ژانویه به تورین کوچ کند؛ این در حالی است که این روزنامه مدعی شد که باشگاه ایتالیایی نیز در حال کار بر روی بخش مالی این انتقال است و ظاهرا قصد دارد مبلغ فسخ قرارداد مارسلو را از طریق فروش «الکس ساندرو» به یک باشگاه لیگ برتری در کشور انگلیس تامین کند.
انتقال مارسلو به یوونتوس مبلغی در حدود 50 تا 60 میلیون یورو برای باشگاه ایتالیایی هزینه خواهد داشت.
لازم به ذکر است گمانه زنی ها در مورد انتقال مارسلو به تورین از تابستان امسال آغاز شد و حتی پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیز ادامه داشت، اما در اوایل سپتامبر، مارسلو در شبکه تلویزیونی رئال مادرید از تعهد خود به این باشگاه خبر داد و اظهار داشت: از بودن در رئال خوشحال هستم و اینجا برای من بهترین باشگاه جهان است.
تیم رئال مادرید که شنبه جاری در برابر لوانته با شکست 2 بر صفر خانگی رکورد بیشترین زمان گل نزدن را با 465 دقیقه در تاریخ خود شکست؛ حال و روز خوشی را تحت هدایت «یولن لوپتگی» سپری نمی کند. عملکرد رئال با پنج بازی بدون پیروزی شامل چهار شکست و تنها یک گل زده، به اندازه ای ناامید کننده است که می تواند «فلورنتینو پرز» رییس کم طاقت این باشگاه را به برکناری وی مجاب کند.
ورزشی**3991**1584

نظر شما