شناسهٔ خبر: 28924288 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد امروز پایان می یابد

تهران - ایرنا - مهلت ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های پزشکی و غیر پزشکی امروز، دوشنبه 30 مهرماه به پایان می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، متقاضیان پذیرش در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید به سامانه جذب این دانشگاه به نشانی sajed.iau.ir مراجعه کنند.
متقاضیان جذب هیات علمی پس از گذراندن تمامی مراحل جذب، براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند.
ثبت نام در سامانه جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی کند و جذب این افراد پس از طی شدن فرایند امکان پذیر است.
در این فراخوان قرار است حدود هزار عضو هیات علمی جدید در این دانشگاه جذب شوند.

** سرپرست معاونت آموزشی واحد علوم و تحقیقات منصوب شد
سرپرست واحد علوم و تحقیقات در حکمی سودابه سلیمانی را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، سودابه سلیمانی که مقاطع کارشناسی تا دکتری خود را در رشته مهندسی برق قدرت در دانشگاه صنعتی شریف گذرانده است، به عنوان اولین و جوانترین بانوی فارغ‌التحصیل دکتری برق قدرت در ایران شناخته می‌شود.
این عضو هیات علمی واحد علوم و تحقیقات تاکنون بیش از ۱۰۰ مقاله در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی، مجلات علمی پژوهشی فارسی و کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه کرده است.
پیش از این محمدمهدی دهشیری عهده‌دار سرپرستی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات بود.

** مراسم اربعین در مسجد دانشگاه شریف برگزار می شود
مراسم اربعین حسینی در روزهای ۷ و ۸ آبان ماه در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.
این مراسم توسط هیات الزهرا(س) دانشگاه صنعتی شریف در روزهای ۷ و ۸ آبان ماه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ برگزار می شود.
حضور در مراسم اربعین دانشگاه صنعتی شریف برای عموم مردم آزاد است.

** ارائه تسهیلات مالی به کارگاه‌های مهارت محور دانشجویی
شیوه نامه حمایت از کارگاه‌های مهارت محور و تولیدی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مصوب هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ شد.
براساس این شیوه نامه، در صورت ارایه مستندات و رعایت ضوابط اعلام شده به هر یک از کارگاه های مشمول این شیوه نامه یک میلیارد ریال تسهیلات با تنفس یک ساله پرداخت می شود.
9187** 1200

نظر شما