شناسهٔ خبر: 28923799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اخبار انتظامی استان

خبرگزاری صداوسیما

از معرفی فرمانده انتظامی روانسر تا کشف دام قاچاق در سنقروکلیایی تاآمادگی پلیس گیلانغرب برای خدمات رسانی به زوار اربعین در خبر‌های انتظامی امروز.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا امیری" رئیس پلیس آگاهی استان اظهار داشت: پس از کسب اطلاع پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگار قاچاق کرده اند تیمی عملیاتی از پلیس آگاهی به محور روانسر –کرمانشاه اعزام شد.
سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: در نهایت یک دستگاه خودرو پراید که حامل سیگار قاچاق بود مشاهده و در عملیاتی ضربتی توقیف شد.
رئیس پلیس آگاهی استان یاداور شد: در بازرسی از این خودرو ۷۴ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی یکصد میلیون ریال کشف و راننده دستگیر شد.
***
در مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ "محمد قنبری" فرمانده سابق انتظامی روانسر، سرهنگ "امید مرادی" به عنوان فرمانده جدیدانتظای شهرستان انتخاب شد.
سردار "منوچهر امان اللهی" در این مراسم، امنیت را نعمتی بزرگ دانست که مردم ایران در نابسامانی‌های خاورمیانه از ان برخوردار هستند.
سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل قدرتمندی جمهوری اسلامی برخورداری از امنیتی پایدار و همه جانبه است که هیچ کدام از تهدیدات دشمنان نیز نتوانسته خدشه‌ای بر آن وارد کند.
**
فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: پلیس شهرستان همچون سال‌های قبل آماده خدمات رسانی شایسته به زائران حسینی در ایام اربعین است.
سرهنگ "علی عزیزیان" در جلسه مدیران و فرماندهان انتظامی شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: برنامه ریزی‌های لازم را برای مدیریت ترافیک منتهی به استان ایلام در محور گواور و گردنه قلاجه انجام شده است.
وی با بیان اینکه بحث ترافیکی همواره یکی از دغدغه‌ها بوده است، افزود: در بحث ترافیک اشکالاتی وجود دارد که بخشی از آن به زیرساخت‌ها برمی گردد.
سرهنگ عزیزیان تصریح کرد: به منظور رفاه حال زوار یک موکب با همت و تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مردم ولایت مدار بخش گواور شهرستان گیلانغرب برای پذیرائی از آنان در نظر گرفته شده است.
***
فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی از کشف ۹۰ راس دام قاچاق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: کارکنان پلیس راه شهرستان سنقر در حین کنترل تردد خودرو‌های عبوری موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل دام قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل وبهداشتی بوده را توقیف کنند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۹۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کشف کنند.
سرهنگ احمدی فرد خاطرنشان کرد: راننده خودرو نیز دستگیر و جهت صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.
***فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس شهرستان موفق شدند بیش از ۱۷ هزار حبه قرص روانگردان را در یکی از محلات شهر کشف کنند.
سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: ماموران کلانتری حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های شهر کرمانشاه، به شخص معتادی که با مشاهده آن‌ها اقدام به فرار کرده بود مشکوک و سریعا وی را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این فرد تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۰ حبه قرص روانگردان کشف شد.
سرهنگ براری یاداور شد: پس از تشکیل پرونده این فرد برای صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما