شناسهٔ خبر: 28923798 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شدت باد و بارندگی 2 اصطبل در چوار را تخریب کرد

ایوب چراغی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد سقف شیروانی این اصطبل ها باعث تخریب بخشی از حیاط و انباری یک ازمنازل مسکونی در این روستا

صاحب‌خبر - ایوب چراغی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد سقف شیروانی این اصطبل ها باعث تخریب بخشی از حیاط و انباری یک ازمنازل مسکونی در این روستا شد که تلفات جانی نداشت.
وی افزود: برخورد سقف های شیروانی به تاسیسات برق نیز موجب قطع روشنایی در این روستا شد اما با اعزام تیم های امدادی اداره برق این مشکل رفع شد.
چراغی یادآور شد: همچنین شدت بارندگی به تعدادی از چادرهای عشایری بخش چوار آسیب رساند و باعث تلف شدن چندین راس دام عشایر شد.
به گفته بخشدار چوار مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان و اعضا مدیریت بحران در لحظات اولیه در محل حادثه حضور یافتند و در ساعات اولیه امروز نیز مدیر بنیاد مسکن شهرستان و امور عشایری شهرستان به همراه ادارات از سطح بخش چوار بازدید کردند.
وی اضافه کرد: تیم دامپزشکی و امور عشایری بلافاصله جهت برآورد خسارت به مناطق عشایری اعزام و در حال بررسی مشکلات بوجود آمده هستند.
به گزارش ایرنا، در پی وقع طوفان شب گذشته خساراتی در سطح استان ایلام بوجود آمد که با حضور بموقع نیروهای امدادی این مشکلات پیگیری و رفع شد.
همچنین شدت بارش باران و وزش باد شدید در شهر مرزی مهران اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر در پایانه برکت را به صورت کامل تخریب کرد.
بخش چوار با یک هزار و 400 کیلومتر مربع وسعت، دارای 47 روستا و 46 کیلومتر مرز مشترک با عراق است و طبق آخرین سرشماری ها 28 هزار نفر ساکن و شناور ساکن این بخش هستند.
7180/6034
انتهای پیام

نظر شما