شناسهٔ خبر: 28923793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری همایش سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در استان

یاسوج- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش و مجموعه کارگاه های سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر رضایی ظهر دوشنبه در حاشیه شورای مبارزه با مواد مخدر استان در جمع خبرنگاران، افزود: همایش سفیران مبارزه با مواد مخدر به شکل ملی از ۲۲ تا ۲۴ آبان ماه در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

رضایی با بیان اینکه سفیران اجتماعی از سراسر کشور در این همایش حضور خواهند داشت، اظهار کرد: از ظرفیت هنرمندان، ورزشکاران و افراد صاحب نفوذ در حوزه فرهنگی و اجتماعی در راستای برگزاری پربار تر همایش استفاده خواهد شد.

رضایی گفت: در قالب کارگاه هایی در این همایش آموزش هایی توسط مربیان انجام خواهد شد و در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از این ظرفیت ها استفاده می کنیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، تصریح کرد: همچنین در قالب این همایش علاوه بر معرفی استان از ظرفیت و تجارب سفیران و مربیان به نحو مطلوبی استفاده می کنیم.

وی افزود: سعی خواهد شد که خروجی مطلوبی از همایش و کارگاه های آن داشته باشیم.

رضایی برگزاری کارگاه، بازدید از مراکز تفریحی، برپایی سیاه چادر، بازدید از مرکز درمان اعتیاد و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را از دیگر هدفگذاری های این همایش دانست.

رضایی با تاکید بر برپایی سیاه چادر و نمایش ظرفیت های عشایری، ابراز داشت: تولیدات بهبود یافتگان نیز در قالب این همایش ارائه خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: از سال گذشته تاکنون اشتغال زایی ۸۰ نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر را داشته ایم و هدفگذاری برای افزایش این آمار به ۱۰۰ نفر انجام می شود.

رضایی افزود: همچنین با هدف مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر از ظرفیت سمن ها استفاده می شود و تقویت و توانمند سازی سمن ها نیز مورد تاکید است.

نظر شما