شناسهٔ خبر: 28923778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

بازدید وزیر بهداشت از مرکز درمانی هلال احمر ایران در بیمارستان امام حسین(ع) کربلا

وزیر بهداشت پس از بازدید از مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در بیمارستان امام حسین(ع) کربلا از خدماتی که در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر این دو شهر توسط هلال احمر ارایه می شود ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر دکتر قاضی زاده هاشمی به همراه دکتر ایرج حریرچی از درمانگاه جمعیت هلال احمر در بیمارستان امام حسین (ع) در کربلا که با همکاری مشترک جمعیت هلال احمر ایران و هلال احمر عراق به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند بازدید کرد.
حسن قاضی‌زاده هاشمی پس از این بازدید ضمن تشکر از فراهم شدن این امکانات گفت: از تمام دوستانی که از سراسر کشور در اینجا حضور پیدا کردند مانند پزشکان پیراپزشکان، داروساز و… تشکر میکنم.
وزیر بهداشت در مورد میزان رضایت از خدمت‌رسانی افزود: این موضوع را خود مردمی که حضور دارند می توانند بهتر بگویند که چقدر رضایت داشتند. به هر حال در این ایام بخشی از خدمت رسانی در داخل کشور بخشی در مرز و بخشی هم طول مسیر ارایه می‌شود. با بازدیدی که من از نجف تا کربلا داشتم به نظر خدمت رسانی خوب بود.
وی افزود: حتما نواقصی هم در کار وجود دارد و باید تلاش کنیم تا به حداقل برسد. 
وی با تاکید بر اینکه زائران هم باید مواردی را رعایت کنند افزود: اینکه خود زائران هم چه می‌کنند اهمیت دارد. از همین رو فکر میکنم یکی از کارهایی که به عهده رسانه‌ها و به خصوص رسانه ملی است، این است که اطلاع و آگاهی کامل برای برای حضور در چنین مراسمی ارائه دهد به ویژه برای آنهایی که از قبل بیماری های صعب العلاج داشتند و قصد انجام این سفر را دارند. آمدن این افراد به این سفر واجب نیست. به نظرم باید به نحوی اطلاع رسانی شود تا در کنار شوری که ایجاد میکنند زحمت مردم هم کم شود.
براساس این گزارش، وزیر بهداشت از درمانگاه های هلال احمر ایران در عمود ١٠۹٢ و ١٠۸٠ نیز بازدید کرد.
لازم به ذکر است جمعیت هلال احمر امسال با حضور ٢ هزار نفر کادر درمانی به زائران حسینی در شهرهای زیارتی و مسیرهای راهپیمایی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

نظر شما