شناسهٔ خبر: 28923486 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جرائم کارخانه بافت بلوچ به سازمان تامین اجتماعی بخشیده شد

سعیده دهمیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای احیای این واحد نساجی و تاکید ایشان بر اجرا نشدن اصل

صاحب‌خبر - سعیده دهمیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای احیای این واحد نساجی و تاکید ایشان بر اجرا نشدن اصل 44 قانون اساسی و خارج شدن از بخش خصوصی و برگشت آن به بدنه دولت بدهی های آن از سال 1360 به تامین اجتماعی بخشیده شد.
وی افزود: امیدواریم با بخشودگی جرائم این واحد نساجی شاهد احیای آن و رونق اقتصادی منطقه باشیم.
عضو هیات مدیره کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: احیای این کارخانه و برخورداری مردم و جوانان از ظرفیت آن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
سید عبدالحسین سجادی افزود: کارخانه بافت بلوچ به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای نساجی کشور نقش مهمی در اشتغال و رونق تولید منسوجات در جنوب شرق کشور داشته است که با تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همت دولت این واحد نساجی بهتر از گذشته با ماشین آلات و تجهیزات به روز فعالیت خود را آغاز کند.
وی بیان کرد: کارخانه فراگیر بافت بلوچ در سال 55 در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شد و در زمان اوج فعالیت حدود 2 هزار و 400 نفر نیرو در آن مشغول به فعالیت بودند.
به گزارش ایرنا کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر در سال 1388 دچار آتش سوزی و واحدهای ریسندگی آن کاملا تعطیل و فعالیت بافندگی و رنگ آمیزی آن محدود شد اما از سال 94 فعالیت خود را از سر گرفت و در اوایل سال 95 از لیست واگذاری به بخش خصوصی نیز خارج شد.
7314**3213
انتهای پیام

نظر شما